جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره گاز اردستان:

درخواست اداره گاز اردستان مبنی بر مصرف بهینه گاز

رئیس اداره گاز اردستان، گفت: مشترکان گاز در اردستان با توجه به سرمای چند روز اخیر با صرفه‌جویی در مصرف بهینه گاز طبیعی، این شرکت را در مسیر خدمات رسانی مطلوب تر به مردم یاری کنند.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا اعلامی در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: با توجه به سرمای شدید چند روز گذشته مشترکان گاز خانگی در اردستان  نگران افت فشار و قطع گاز در اردستان نباشند.

وی افزود: شرکت گاز اردستان حفظ جریان گاز منازل مسکونی را در اولویت کاری خود قرار داده و با هیچگونه کمبود گاز روبرو نیست و گاز منازل مسکونی قطع نخواهد شد.

رئیس اداره گاز اردستان گفت: جلسه بحران در اداره گاز با حضور کارمندان گرفته شده و توصیه های لازم به آنها صورت گرفته و با توجه به شرایط جوی موجود، نیروهای اداره به صورت تمام وقت در سرویس قرار داشته و در سال جاری مشکل افت فشار گاز یا قطعی گاز در شهرستان اتفاق نخواهد افتاد.

اعلامی با بیان اینکه تعداد کل مشترکان گاز این اداره ۲۴هزار انشعاب است، تصریح کرد: مصرف گاز شهرستان اردستان در طول شبانه روز ۳۰۰هزار مترمکعب است.

وی تاکید کرد: با توجه به مصرف اشاره شده هم چنان بنگاه های تولیدی و کارخانجات از مصرف قابل توجه و بالایی برخوردار بوده که در این زمینه دقت کافی را داشته باشند.

رئیس اداره گاز اردستان از مشترکان گاز در اردستان خواست با توجه به سرمای چند روز اخیر با صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی، این شرکت را در مسیر خدمات رسانی مطلوب تر به مردم یاری کنند.

انتهای پیام / کد خبر27724

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار