پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

لزوم ایجاد بازارچه صنایع دستی در نوروز ۹۷ اردستان

فرماندار اردستان، گفت: نسبت به ایجاد بازارچه صنایع دستی شهرستان اردستان در کنار مراکز گردشگری و تاریخی که مسافران بیشتری را دارد اقدام کنید.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر در فرمانداری اظهار، کرد: مهمترین موضوع ایام نوروز و مسافران اسکان بوده که باید به صورت مطلوبتری سازماندهی شود.

وی افزود: با تجربیاتی که ارگانهای ذیربط از گذشته کسب کرده اند نسبت به کیفیت بخشی خدمات به مسافران نوروزی اقدام کنند.

فرماندار اردستان گفت: ارگانهای خدمات رسان نسبت به سالهای گذشته باید خدماتشان متفاوت بوده و تغییراتی را در نحوه پذیرش مسافران و اسکان آنها انجام دهند.

غیور با بیان اینکه میراث فرهنگی نسبت به خدمات مطلوبتر به مسافران در زمان باقی مانده تلاش کند، تصریح کرد: آماده نگهداشتن مراکز بوم گردی، مدارس و محلهایی که در خور شأن مسافران باشد آماده شود.

وی تاکید کرد: برای جذب مسافران به شهرستان از الان باید تبلیغات خوبی را انجام داده تا بتوانیم مسافران بیشتری را برای بازدید از مراکز تاریخی مهیا کنیم.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: عوامل ایمنی و امدادی برنامه ریزی مدونی را در خصوص امنیت و سلامت مسافران در دستور کار قرار دهند.

غیور افزود: شهرداران، بخشداران و دهیاران نسبت به آماده سازی و فضا سازی شهری و روستایی اقدام و آن را در دستور کار قرار داده تا برنامه ریزی دقیقتری صورت گیرد.

وی تصریح کرد: نسبت به ایجاد بازارچه صنایع دستی شهرستان اردستان در کنار مراکز گردشگری و تاریخی که مسافران بیشتری را دارد  اقدام و همه دستگاهها نسبت به  برگزاری فعالیت های فرهنگی نیز اهتمام لازم را داشته باشند.

لازم به ذکر است: استقبال از مسافران نوروزی با تشکیل کارگروههایی همچون امور شهرداریها، برنامه ریزی، اسکان و رفاه، امداد و نجات، انتظامی، حمل و نقل، تنظیم بازار، ارزیابی، بهداشت و سلامت و اطلاع رسانی کار خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام / کد خبر27754

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار