پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان:

تولید روزانه سه تن شیر در اردستان

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان، گفت: شیر و فرآورده‌های لبنی در سلامت مردم تأثیر زیادی دارد که به همین منظور روزانه در اردستان حدود سه تُن شیر جمع آوری که دو تن آن در خارج از شهرستان توزیع می شود.

به گزارش صبح اردستان، میثم استکی در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: یکی از نیازهای مبرم اداره دامپزشکی اردستان در حال حاضر کمبود نیروی انسانی است.

وی افزود: دامپزشکی اردستان با فعالیت های گسترده در عرصه های مختلف نیازمند نیروهای متخصص است و بی شک اگر نیروهای انسانی افزایش یابد بر تعداد بازرسی ها نیز افزوده می شود.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان گفت: شیر و فرآورده‌های لبنی در سلامت مردم تأثیر زیادی دارد که به همین منظور روزانه در اردستان حدود سه تُن شیر جمع آوری که دو تن آن در خارج از شهرستان توزیع می شود.

استکی با بیان اینکه بیش از ۲۲۵ تن تخم مرغ در ۹ماهه نخست امسال توسط مرغداریها به دیگر شهرستانها و استانها صادر شده، تصریح کرد: مجموعه جوجه ریزی مرغ گوشتی نیز بالغ بر هفت میلیون و ۷۴۷ هزار قطعه بوده است.

وی تاکید کرد: در نه ماهه ابتدایی سال جاری حدود پنج میلیون قطعه مرغ به کشتارگاه های استان برای مصرف به بازار عرضه شده است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: شهرستان اردستان دارای ۱۴۷ واحد مرغداری صنعتی است و یکی از شهرستان های برتر استان در موضوع تولید مرغ گوشتی بوده و  کشتارگاه صنعتی مرغ یکی از نیازهای شهرستان اردستان است.

انتهای پیام / کد خبر27818

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار