شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

مسئولانی که مسئولیت را یدک می کشند جای خود را به افراد توانمند دهند

امام جمعه اردستان، گفت: مهمترین مسئله برای تداوم انقلاب حرمت گذاری به مردم توسط مسئولان بوده، لذا مسئولانی که کار می کنند تقدیر شده و کسانی که مسئولیت را یدک می کشند اگر نمی توانند جای خود را به افراد توانمند دهند.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه در مسجد موسی بن جعفر (ع) اردستان اظهار کرد: هواپیمای حضرت امام خمینی(ره) در اوج بیم و امید در سال ۱۳۵۷ به زمین نشست و امید بر بیم غلبه کرد.

وی افزود: هر کس جملات حضرت امام خمینی(ره) را در بدو ورود در بهشت زهرا به یاد داشته باشد متوجه خواهد شد که سخنان رهبر انقلاب دنیا را تکان داد و توانست حرفهای خود را در خصوص تعیین دولت سریع عملیاتی کند.

امام جمعه اردستان گفت: حضرت امام وقتی دولت بازرگان را تشکیل دادند هنوز دولت بختیار بر سر کار بود ودر جواب بختیار که گفته بود دو دولت نمی تواند در یک کشور باشد اعلام کرد ما هم همین حرف را می زنیم و شما باید بروید که با اتکال به خداوند و پشتیبانی مردم این کار صورت گرفت.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه آمریکا همیشه به دشمنی های مختلفی مشغول بوده و هست، تصریح کرد: آمریکا فتنه ای که در افغانستان به راه انداخته سعی دارد بخت خود را آزمایش کرده و با همکاری طالبان منطقه را نا امن کند.

خطیب جمعه اردستان تاکید کرد: دشمن برای ایران خوابهایی دیده و با نفوذ در کشورهای همسایه ایران در صدد است تا زهر خود را به ایران بریزد.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری اشاره داشته اند مسئله اول جهان اسلام فلسطین است که دشمنان می خواهند با فتنه در کشورهای منطقه این امر به فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام دهشیری یادآوری کرد: اتفاقهایی که در یمن و لبنان و سوریه می افتد سازمان ملل باید پیگیری کند که نقش آنها چیست که فقط می گویند افسوس می خوریم و در عمل کاری را انجام نمی دهند.

خطیب جمعه اردستان مهمترین مسئله برای تداوم انقلاب را حرمت گذاری به مردم توسط مسئولان اعلام کرد و افزود: مسئولانی که کار می کنند تقدیر شده و کسانی که مسئولیت را یدک می کشند اگر نمی توانند جای خود را به افراد توانمند دهند.

وی تصریح کرد: شاهد حرکتهای بچه گانه ای با نام آزادی یواشکی هستیم که با فریب افراد خانمی و تحریک آنها می خواهند که خود را خلع حجاب کنند که این هنر شیطان است و توجه داشته باشیم که با حضور خود در مراسمها از انقلابمان به خوبی پاسداری کنیم و هوشیار باشیم.

انتهای پیام / کد خبر27821

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار