جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
ريیس اداره راه و شهرسازی اردستان:

باند دوم جاده اردستان به اصفهان در سال۹۷ به بهره برداری می رسد

رییس اداره راه و شهرسازی اردستان گفت: با پیش بینی های که صورت گرفته باند دوم جاده اردستان به اصفهان در بهمن ماه سال۹۷ به بهره برداری می رسد.

به گزارش صبح اردستان، مجتبی پورشفیع در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: مناقصه عملیات اجرایی کیلومتر ۲۳ تا ۴۰ جاده اردستان به اصفهان با اعتباری بالغ بر ۲۳۵میلیارد ریال برگزار شده است.

وی افزود: دوطرح جاده اردستان به اصفهان و اردستان به زواره از اولویت های اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان است.

رییس اداره راه و شهرسازی اردستان گفت: با پیش بینی های که صورت گرفته باند دوم جاده اردستان به اصفهان در بهمن ماه سال۹۷ به بهره برداری می رسد.

پورشفیع با بیان اینکه منتظر انتخاب پیمانکار طرح جاده اصفهان هستیم، تصریح کرد: ظرف چند روز آینده این کارنهایی آن انجام شده و با پیگیریهای نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی اعتبارات مورد نیاز تأمین خواهد شد.

وی تاکید کرد: عمده مزایای بهره برداری از باند دوم جاده اصفهان به اردستان کوتاه شدن شش کیلومتر طول مسیر، حذف سه پیچ خطرناک و پر تصادف و دسترسی آسانتر به معادن خواهد بود.

رییس اداره راه و شهرسازی اردستان خاطرنشان کرد: جاده اردستان به زواره در مرحله اول پنج کیلومتر ابتدایی آن از سمت زواره زیرسازی شده  و انتخاب پیمانکار ان هم تا چند روز آینده مشخص خواهد شد

پورشفیع یادآوری کرد: با پیگیریهای نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی ۱۷ میلیارد ریال برای مرحله اول طرح جاده اردستان به زواره تأمین شده و ابراز امیدواری کرد این طرح در نوروز ۹۷ زیر بار ترافیک قرار گیرد.

انتهای پیام / کد خبر27855

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار