جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

پیشرفت در حوزه اقتصاد موجب توسعه محلی و منطقه ای خواهد شد

فرماندار اردستان، گفت: پیشرفت در حوزه اقتصاد را اگر داشته باشیم موجب توسعه محلی و منطقه ای خواهد بود که بتوانیم گامی بلند را برداریم.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در بسیج امام علی(ع) اردستان اظهار، کرد:  یکی از دغدغه های مهم همه مسئولان و مدیران شهرستان موضوع اشتغال بوده است.

وی افزود: مسئولان شهرستانی در کنار اشتغال موضوع توسعه اقتصاد را پیگیری می کنند که بتوانیم جایگاه اقتصاد را در شهرستان به تثبیت برسانیم.

فرماندار اردستان گفت: پیشرفت در حوزه اقتصاد را اگر داشته باشیم موجب توسعه محلی و منطقه ای خواهد بود که بتوانیم گامی بلند را برداریم.

غیور با بیان اینکه یکی از محورهایی که می تواند در ارتباط با دو هدف توسعه محلی و منطقه ای به ما کمک کند موضوع اقتصاد مقاومتی خواهد بود، تصریح کرد: آنچه که مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره و تاکید داشته اند بطور دقیق نتوانسته ایم آن را  در ریل قرار دهیم.

وی تاکید کرد: علتهای مختلفی موجب شد تا اقتصاد مقاومتی بطور قاطع انجام نشود و باید در قوانین و فرآیند اداری بازنگری صورت گیرد تا  یک خود باوری در بین همه مردم و اقشار ایجاد شود.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: واقعیت این است که  اگر به این خودباوری برسیم می توانیم روی پای خود بایستیم و اگر چنین اتفاقی انجام شود بطور قاطع همه مردم به سهم خودشان رسیده اند.

غیور تصریح کرد: برگزاری نمایشگاههای این چنینی که همه ظرفیت بسیج سازندگی هم نیست  می تواند بمنظور تثبیت این نمایشگاهها و فرصتها که در عرضه تولید محصولات فراهم می شود کاری را انجام  داد و نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی دائمی را شاهد باشیم.

وی افزود: اینگونه فرصتها خیلی کارگشا بوده و با زحمتها و تولیدات، بخشی از افراد جامعه که در این بخش تلاش می کنند به نمایش گذاشته می شود و تنها نجات اقتصاد کشور  به بار نشستن اهداف اقتصاد مقاومتی است که در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت کنیم و از این برون رفت اقتصاد مقاومتی خارج شویم و شاهد بهبود زندگی همه افراد جامعه باشیم.

انتهای پیام / کد خبر27894

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار