پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان:

سه ایتسگاه امنیت سلامت اردستان در ایام نوروز به مسافران خدمات می دهند

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان گفت: سه ایستگاه سلامت نیز از ۲۵ بهمن تا ۱۷فروردین در محور ترانزیت اردستان راه اندازی و به مسافران نوروزی و مردم خدمات می دهد.

به گزارش صبح اردستان، احمد کاشکی در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: همزمان با ایام نوروز تیم های اورژانس در محل های ورودی وخروجی اردستان مستقر می شوند.

وی افزود: سه ایستگاه سلامت نیز از ۲۵ بهمن تا ۱۷فروردین در محور ترانزیت اردستان راه اندازی و به مسافران نوروزی و مردم خدمات می دهد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان گفت: استقرار نیروهای نظامی در کنار تیم های اورژانس در محل های ورودی شهرستان کار امنیت را بر عهده دارند.

کاشکی با بیان اینکه اردستان در کنار محور ترانزیت تهران به بندرعباس قرار گرفته، تصریح کرد: تامین سوخت مورد نیاز جایگاه های سوخت شهرستان در ایام نوروز  در دستور کار قرار دارد.

وی تاکید کرد: ایام نوروز با توجه به شلوغی جاده ها شاهد حادثه های ناگواری نیز هستیم که به همین منظورپایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر اماده خدمات رسانی به مسافران خواهد بود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان خاطرنشان کرد: مرمت جاده زواره به شهراب با توجه به حجم تردد در این مسیر با اعتبار دو میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام / کد خبر28158

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار