جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

معرفی آثار ناب اردستان با حضور قطار گردشگری

فرماندار اردستان، گفت: معرفی آثار ناب در شهرستان اردستان، معرفی آداب و رسوم کهن منطقه، موضوع مردم شناسی با توجه به سابقه ای که در شهرستان وجود دارد از جمله برنامه هایی است که باید انجام شود.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: حضور قطار گردشگری در شهرستان اردستان موجب بازشدن دریچه جدیدی در موضوع گردشگری خواهد شد.

وی افزود: مجموعه شهرستان اردستان باید دنبال فرصتهای جدیدی در موضوع گردشگری  در منطقه باشد.

فرماندار اردستان گفت: آنچه که امروز مشخص بوده نتوانسته ایم هنوز ظرفیت های تاریخی شهرستان اردستان را معرفی کنیم، لذا باید از فرصت های موجود استفاده کنیم.

غیور با بیان اینکه اگر امروز بیشترین سرمایه گذاری و هزینه را در معرفی فرصت های تاریخی و گردشگری شهرستان بکار ببندیم، تصریح کرد: مطمئن باشید در آینده این تصمیم ها ما مورد توجه و قدردانی قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: حضور قطار گردشگری در ایام نوروز ۹۷ برای شهرستان اردستان فرصتی است تا نسبت به  معرفی هرچه بیشتر هر سه شهراردستان، زواره و مهاباد استفاده کنیم.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: معرفی آثار ناب در شهرستان، معرفی آداب و رسوم کهن منطقه، موضوع مردم شناسی با توجه به سابقه ای که در شهرستان وجود دارد از جمله برنامه هایی است که باید انجام شود.

غیور تصریح کرد: هماهنگی برای برنامه های این چنینی  در شهرستان به سادگی بوجود نمی آید، لذا فرصت بزرگی برای شهرستان به حساب می آید که باید نهایت استفاده را ببریم.

انتهای پیام / کد خبر28216

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار