جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی زواره:

دریافت تندیس صنعت سبز کشور توسط نیروگاه سیکل ترکیبی زواره

مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی زواره گفت: با تلاشهای مجموعه، نیروگاه سیکل ترکیبی زواره توانسته به عنوان اولین نیروگاه کشور تندیس سیمین واحد صنعت سبز کشور رادریافت کند.

به گزارش صبح اردستان، مهرداد بهادرانی در گفتگویی اظهار، کرد: نیروگاه سیکل ترکیبی زواره از ابتدای ساخت نیروگاه و طبق تعهدات ملی و مذهبی مسائل زیست محیطی را در دستور کار قرار داده ایم.

وی افزود: با تلاشهای مجموعه، نیروگاه سیکل ترکیبی زواره توانسته به عنوان اولین نیروگاه کشور تندیس سیمین واحد صنعت سبز کشور رادریافت کند.

مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی زواره گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی زواره از دیماه ۸۷ احداث شده و فضای سبز آن نیز همزمان احداث شده و با آبیاری قطره ای و مصرف بسیار کم توانسته آن را به ۱۰ هکتار گسترش دهد.

بهادرانی با بیان اینکه اولین گزینه در مسائل زیست محیطی مصرف آب برای ما مهم بوده، تصریح کرد: بحران اب در سراسر کشور وجود دارد که توانسته ایم آن را کنترل کنیم.

وی تاکید کرد: مصرف آب نیروگاه سیکل ترکیبی زواره در ابتدا هشت لیتر بر ثانیه بوده که با تلاشهای مستمر این مقدار را زیر پنج لیتر در ثانیه کاهش داده ایم.

مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی زواره خاطرنشان کرد: برای تولید هر کیلو وات برق پنج صدم لیتر اب مصرف می شود که در نیروگاههای مشابه این مقدار مصرف یک لیتر است.

بهادرانی تصریح کرد: پایش لحظه ای دود خروجی نیروگاه سیکل ترکیبی زواره را توانسته ایم  با هزینه چهار میلیارد ریالی کنترل کنیم.

وی همچنین یادآوری کرد: وسعت نیروگاه ۵۰د هکتار بوده که ۱۵۰ نفر در آن مشغول بکار بوده و ۹۰ درصد از نیروها بومی منطقه هستند.

مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی زواره گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی زواره قابلیت تولید ۱۰ هزار مگابات برق را دارا بوده و در سال ۹۵۵ مقام اول تولید و راندمان را داشته است.

انتهای پیام / کد خبر28224

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار