جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
معاون پرورشی آموزش و پرورش اردستان:

توسعه فرهنگ اسلامی از اهداف امور تربیتی آموزش و پرورش است

معاون پرورشی آموزش و پرورش اردستان، گفت: یکی از اهداف امور تربیتی توسعه فرهنگ اسلامی، پاسداشت و انتقال ارزش های دینی، فرهنگی و پرورش نسلی خلاق است که موجب رشد و شکوفائی و اقتدار کشور اسلامی ایران می شود

به گزارش صبح اردستان، حسن علیزاده به مناسبت روز امور تربیتی در آموزش و پرورش در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: مربیان پرورشی همچون باغبانانی هستند که با آبیاری درختانِ نوجوان امروز، را برای آینده کشور پرورش می دهند.

وی افزود: هشتمین روز از اسفند ماه ۱۳۵۹ روز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی در آموزش و پرورش است تا از این طریق بتوانیم موجبات رشد و شکوفایی نو گلان آینده کشور را فراهم کنیم.

معاون پرورشی آموزش و پرورش اردستان گفت: یکی از اهداف امور تربیتی توسعه فرهنگ اسلامی، پاسداشت و انتقال ارزش های دینی، فرهنگی و پرورش نسلی خلاق است که موجب رشد و شکوفائی و اقتدار کشور اسلامی ایران می شود.

علیزاده با بیان اینکه همانگونه که مقام معظم رهبری انتظار دارند که برای پرورش دینداری و زنده نگهداشتن مسائل ارزشی، عبادی و فرهنگی اهتمام کامل شود، تصریح کرد: باید در مسیر پیشبرد نظام تعلیم و تربیت، با هدف ارتقای معرفت و بصیرت دینی و توسعه فرهنگ نماز و معارف قرآنی را نهادینه سازی کنیم.

وی تاکید کرد: اجرای بهینه فعالیت های پرورشی درون و برون مدرسه ای می تواند سرلوحه تمامی برنامه های آموزشی مدارس قرار داده شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش اردستان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش اردستان به همین منظور برنامه های شاخصی را از جمله تشکیل ستاد هفته امور تربیتی، تقدیر از مربیان پرورشی و اردوی تفریحی و زیارتی برای مربیان را برنامه ریزی کرده است.

انتهای پیام / کد خبر28297

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار