شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بخشدار مرکزی اردستان:

۳۵ طرح عمران روستایی در اردستان به بهره برداری رسید

بخشدار مرکزی اردستان، گفت: تا کنون ۳۵ طرح عمرانی در نیمه دوم سال جاری در روستاهای بخش مرکزی اردستان انجام شده است.

به گزارش صبح اردستان، مهرداد باقری در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: معابر ۲۰ روستا در دهستان های برزاوند، کچو، علیا و گرمسیر به میزان ۶۰ هزار مترمربع آسفالت شده است.

وی افزود: تا کنون ۳۵ طرح عمرانی در نیمه دوم سال جاری در روستاهای بخش مرکزی اردستان انجام شده است.

بخشدار مرکزی اردستان گفت: طرح ها در مجموع با اعتباری بالغ بر هجده میلیارد و ۳۹۵ میلیون ریال از محل اعتبارات بخشداری  و دهیاری ها اجرا شده است.

باقری با بیان اینکه در این مدت ۱۵۰ مترمربع سنگ فرش در روستای مارچوبه انجام شده، تصریح کرد: چهار هزارمترجدول گذاری و کانیوو گذاری در روستای قهساره در دهستان برزاوند و روستای موغار در دهستان گرمسیر اجرا شده است.

وی تاکید کرد: ۴۲۰ متر دیوار کشی آرامستان روستا های نهوج در دهستان برزاوند و جنبه در دهستان علیا از دیگر اقدام های انجام شده بخشداری اردستان بوده است.

بخشدار مرکزی اردستان خاطرنشان کرد: تعویض یکهزار و ۶۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای کهنگ در دهستان برزاوند با همکاری اداره آبفار، بهسازی استخر روستای عباس آباد علیا به میزان ۴۰۰ مترمربع، اجرای یکهزار و ۲۰۰ مترمربع فندانسیون و خرید یک دستگاه سیستم جمع آوری زباله در روستای نیسیان برزاوند از اقدامهای دیگر بخشداری اردستان بوده است.

باقری اعلام کرد: نصب ست ورزشی در روستای کچومثقال، نصب ۷۰ سطل زباله، ست ورزشی، تابلو ورودی و خط کشی معابر هندوآباد در دهستان کچو، اصلاح سه راهی قلعه گوشه دهستان گرمسیر و احداث کارگاه ساخت تولید قطعات بتونی تعاونی دهیاری ها از دیگر اقدام های صورت گرفته است.

بخش مرکزی اردستان دارای ۱۲۱ روستا و هشت هزار جمعیت است.

انتهای پیام / کد خبر28312

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار