سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

جمع آوری و دفن زباله در اردستان ساماندهی می شود

فرماندار اردستان، گفت: تصمیماتی که در جلسه کارگروه پسماند گرفته شده کلیات طرح جمع آوری و دفن زباله در اردستان به صورت ساماندهی تصویب شده است.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: تصمیماتی که در جلسه کارگروه پسماند گرفته شده کلیات طرح جمع آوری و دفن زباله در اردستان به صورت ساماندهی تصویب شده است.

وی افزود: شهرداری اردستان به عنوان مسئول پیگیری و هماهنگی با شهرداری های زواره و مهاباد برای اجرای طرح تا دو ماه آینده اقدام خواهد کرد.

فرماندار اردستان گفت:  یکی از آسیب های زیست محیطی و تحمیل هزینه های زیاد به شهرداری ها در نتیجه جمع آوری و دفن غیراصولی زباله در اردستان بوده است.

غیور با بیان اینکه  موضوع پسماند ها یکی از معضل های شهرستان اردستان است، تصریح کرد: شهرداری های شهرهای همجواربا هماهنگی صورت گرفته در صورت موافقت، مشارکت  خواهند کرد.

وی تاکید کرد: نبود امکانات به منظور بازیافت در این شهرستان، زباله های خانگی تفکیک نمی شد که در صورت اجرایی شدن طرح جامع جمع آوری و تفکیک پسماند همه شهرداری ها، دهیاری ها و بخشداری ها با هماهنگی و برنامه ریزی زمینه اجرای آن را فراهم خواهند کرد.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: اجرای طرح می تواند از هدر رفت زباله های قابل بازیافت و آلودگی محیط زیست جلوگیری کند.

انتهای پیام / کد خبر28320

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار