پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان اصفهان:

۸۶نفر از تسهیلات اشتغالزایی بهزیستی در اردستان بهره مند شدند

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان اصفهان گفت: تعداد ۸۶نفردر اردستان به آنها تسهیلات پرداخت شده و از این تعداد ۵۳ نفر معتادان بهبود یافته بوده اند که شرایط پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال را داشته اند.

به گزارش صبح اردستان، علی اصغر شاه زیدی در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: سازمان بهزیتسی در ارائه خدمات اجتماعی به جامعه هدف خدمت گیرنده با کمبودهای مالی مواجهه است.

وی افزود: برای شهرستان اردستان یک میلیارد و ۲۶۰میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده بود که با اقدامات خوب صورت گرفته تا کنون یک میلیارد و ۵۸۰میلیون تومان آن جذب شده است.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان اصفهان گفت: برای سال جاری ۳۷میلیارد تومان مشارکت های مردمی در موضوع کمک های نقدی و غیر نقدی و کمک های خدماتی در بخش دولتی و غیر دولتی در نظر گرفته شده است.

شاه زیدی با بیان اینکه یکی از فعالیتهای بسیار حائز اهمیت سازمان بهزیستی کمک به توانمند سازی شغلی افراد زیر پوشش و خروج از چرخه وابستگی به حمایت های دولت است، تصریح کرد: رسیدن به اهدف سازمان بهزیستی برنامه های مختلفی دارد از جمله پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، اشتغال زایی به مددجویان و کارفرمایانی که مددجویان را به کار می گیرند.

وی تاکید کرد: ۱۰۲ میلیارد تومان اعتبار تخصصی یافته  به استان اصفهان در حوزه اشتغال زایی و پرداخت تسهیلات بوده که تا کنون ۱۷ میلیارد و ۵۰۰میلیون  تومان اعتبار جذب شده و به ۱۳۰۰ نفر تسهیلات تا سقف ۲۰میلیون تومان پرداخت شده است.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان اصفهان خاطرنشان کرد: تعداد ۸۶نفردر اردستان به آنها تسهیلات پرداخت شده و از این تعداد ۵۳ نفر معتادان بهبود یافته بوده اند که شرایط پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال را داشته اند.

شاه زیدی با بیان اینکه در استان اصفهان قریب ۲۰۰هزار نفر از خدمات مستمربهزیستی  استفاده می کند که ۱۲۵ هزار نفر معلول هستند تصریح کرد: استان اصفهان حدود ۲۴۰ هزار نفر معلول در آن زندگی می کنند که ۱۲۵ هزار نفر از خدمات مستمر و غیر مستمر بهزیستی استفاده می کنند.

انتهای پیام / کد خبر28326

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار