جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده بسیج امام علی(ع) اردستان:

کار کردن در بسیج عشق است

فرمانده بسیج امام علی(ع) اردستان، گفت: همه می دانیم که کار کردن در بسیج عشق است و همه باید با تعامل و همدلی در پرتو قانون کارها را انجام داده و به سرانجام برسانیم.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ امیر صادقی در جلسه معارفه خود به عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) اردستان، اظهار کرد: برنامه ای با نام اعتلای بسیج ابلاغ شده که چند مورد خواهد بود از جمله  گشت های محله محور، حرکت اردوهای جهادی، اردوهای سلامت، محرومیت زدایی، ایجاد صندوق قرض الحسنه های بسیج که باید با جدیت پیگیری شود.

وی افزود: همه می دانیم که کار کردن در بسیج عشق است و همه باید با تعامل و همدلی در پرتو قانون کارها را انجام داده و به سرانجام برسانیم.

فرمانده بسیج امام علی(ع) اردستان گفت: برای بسیج به استناد فرمایش مقام معظم رهبری جذب حداکثری وظیفه حوزه مقاومت و پایگاههای بسیج خواهد بود.

صادقی با بیان اینکه دو مورد ماموریت بسیج را مشخص می کند، تصریح کرد: اسلام و مکتب عاشورایی و تدابیر مقام معظم رهبری  و چشم انداز و نیاز نظام و انقلاب تا رسیدن به تمدن اسلامی از اهداف و ماموریت های بسیج خواهد بود.

وی تاکید کرد: کار در بسیج سلیقه ای نیست و بعضی مواقع دشمن برای ما ماموریت درست می کند همچون آشوبهای سال ۹۶ که قابل پیش بینی نبود.

فرمانده بسیج امام علی(ع) اردستان تصریح کرد: شورای اندیش ورز و تعامل در بسیج برای پیشبرد کارها تشکیل خواهد شد و ضمن تشکیل دفتر مشاوره و تحکیم خانواده از مجرب ترین متخصصان در مسائل مختلف استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام / کد خبر28393

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار