پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

جامعه فاطمی با الگو گرفتن از سبک زندگی آن حضرت محقق می شود

امام جمعه اردستان، گفت: جامعه فاطمی با الگو گرفتن از سبک زندگی آن حضرت محقق می شود اما برای رسیدن به این جامعه باید با برنامه و با خدا بود و تلاش کرد.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: حضرت فاطمه(س) در یکهزار و ۴۴۷ سال پیش و در پنجم بعثت به نیا آمده است.

وی افزود: حضرت زهرا(س) هم نمونه برای ولی خدا و مادری نمونه برای همه ائمه معصومین و الگویی مناسب برای همه زنان خواهد بود. بود.

امام جمعه اردستان گفت: سزاوار خواهد بود که همه دوست داران حضرت فاطمه با الگو گیری از زندگی ایشان در عبادت، ایثار،  توجه به همسایگان و توجه به مهر و محبت استفاده کنیم.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه نگذاریم دشمن خانواده ها را به بی مرزی برساند، تصریح کرد: زنها و مادران خود را بها دهیم تا دشمن بهانه دست آنها ندهد.

وی تاکید کرد: ایام ولادت حضرت زهرا(س) می تواند با برنامه ریزیهای خوب به استحکام خانواده ها کمک کند و جامعه ای فاطمی داشته باشیم.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: بمناسبت ولادت حضرت زهرا(س) آموزش و پرورش اردستان با همکاری کمیسیون بانوان فرمانداری در مراسمهای جشنی از یکهزار و ۸۰ نفر دانش آموز که نامشان فاطمه، زهرا و نازنین زهرا است و همچنین ۸۵ نفر از کارمندان آموزش و پرورش تجلیل خواهد کرد.

انتهای پیام / کد خبر28408

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار