شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

مسائل فرهنگی زیر ساخت همه مسائل کشوراست

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، گفت: مسائل فرهنگی زیر ساخت همه مسائل کشور بوده که با مشکلاتی از سوی دشمن مواجه است.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد پیش از ظهر امروز  در جلسه مجمع بسیج شهرستان اردستان در سالن اجتماعات سپاه اردستان، اظهار کرد: جمع بسیجیان باید گرمتر و حرکتشان پویاتر و گامهایشان محکمتر و رو به نور الهی حرکت کنند.

وی افزود: آزاده سرافراز مهدی طحانیان اردستانی که خاطراتش در کتابی بنام سرباز کوچک امام چاپ شده و مقام معظم رهبری هم بر آن تقدیری نوشته اند را سند افتخاری برای منطقه اردستان دانست.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ما یک جوشش معنویت بوده و با استناد به سخنان مقام معظم رهبری  برای دشمن دردسر دارد.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد با بیان اینکه  انقلابی که به رهبری امام خمینی(ره) تشکیل شده محک خوبی خورده است، تصریح کرد: جنگ هشت سالی را تجربه کرده که در تاریخ نمونه ندارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:  مسائل فرهنگی زیر ساخت همه مسائل کشور بوده که با مشکلاتی از سوی دشمن مواجه است.

وی خاطرنشان کرد: هدف گذاری اصلی از سوی دشمن بر روی بنیان خانواده است و از هم پاشیده شدن خانواده که کانون اصلی و ریشه های فرهنگی بشری است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی  یادآوری کرد: مهمترین مرکز شکل گیری شخصیت انسان خانواده بوده و اگر از هم پاشید و انسان فکر خود را از جامعه گرفت و جامعه ای که غرق در فضای مجازی و سیاسی باشد به نفع دشمن تمام خواهد شد.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد تصریح کرد: مسائل خانوادگی در جامعه اسلامی ایران بسیار مستحکم و قوی بوده  اما نتایج اهداف دشمن را در شهرستانهای کوچکی همچون اردستان در موضوع طلاق را مشاهده کرده ایم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: خانواده اسلامی به معنای کامل کیفیت آن پایین آمده و و باید اصلاح شود که مسیر را اشتباه نرویم.

انتهای پیام / کد خبر28511

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار