پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

کمبودهای مالی موجب عدم پیشرفت تحصیلی نشود

فرماندار اردستان، گفت: کمبودهای مالی نباید ما را نسبت به بقیه مسائل و موضوعات آموزش و پرورش غافل کرده و ما را از وظایف اصلی که ارتقاء سطح تحصیل دانش آموزان است غافل کند.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش اردستان در فرمانداری اظهار کرد: مسائل  و کمبودها ی منابع مالی بخشی از دغدغه های بخش آموزش و پرورش است.

وی افزود: کمبودهای مالی نباید ما را نسبت به بقیه مسائل و موضوعات آموزش و پرورش غافل کرده و ما را از وظایف اصلی که ارتقاء سطح تحصیل دانش آموزان است غافل کند.

فرماندار اردستان گفت: بکارگیری و اسکان کلیه امکانات در آموزش و پرورش برای خدمات دهی بهتر به گردشگران و مسافران نوروزی باید مد نظر قرار گیرد.

غیور با بیان اینکه مدرسه شبانه روزی توحید به عنوان پایلوت  اسکان مسافران نوروزی شهرستان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در دو روز باقی مانده به همت شهرداری و دیگر ارگانها امکانات فراهم خواهد شد تا نسبت به خدمات دهی به مسافران نوروزی بهتر انجام شود.

وی تاکید کرد: شورای آموزش و پرورش دارای یک قانون کامل و جامع است که در قانون اختیارات خوبی داشته، لذا یا بخشی از آن اجرا می شود یا به سراغ آن نرفته ایم.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: برنامه ریزی دقیق می تواند بخشی از کارخانه ها و کارخانجات را در کارهای خیر آموزش و پرورش مشارکت داد.

انتهای پیام / کد خبر28686

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار