سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
شهردار اردستان:

باغ خانوادگی «پردیسان فدک» در اردستان احداث می شود

شهردار اردستان، گفت: باغ خانوادگی پردیسان فدک اردستان در ضلع جنوبی مجموعه تفریحی فرهنگی جام دیجیتال به مساحت هفتاد هزار متر مربع واقع شده و برای اولین بار در اردستان احداث می شود.

به گزارش صبح اردستان، محسن حیدری در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: کلنگ زنی طرح باغ پردیسان فدک جنب ورودی جنوبی شهر اردستان زده شده است.

وی افزود: باغ خانوادگی پردیسان فدک اردستان در ضلع جنوبی مجموعه تفریحی فرهنگی جام دیجیتال به مساحت هفتاد هزار متر مربع واقع شده و برای اولین بار در اردستان احداث می شود.

شهردار اردستان گفت: مجموعه فدک در مجموعه ای که از قبل بصورت باغ طراحی شده با قابلیت پذیرایی از صدها نفر علاقه مندان و گردشگران در فصول مختلف سال احداث می شود.

حیدری با بیان اینکه در طراحی این باغ تلاش شده از آسفالت برای معابر کمتر استفاده شود تا فضای طبیعی در دسترس عموم قرار داده شود، تصریح کرد: تلاش خواهد شد تا از کاشت درختان همیشه سبز و مثمر همچون کاج، انجیر، انار و توت استفاده شود.

وی تاکید کرد: کاربریهای قابل اجرا در باغ خانوادگی همچون آبشار مصنوعی، رواق آجری،  سکوی نشیمن،  آلاچیق، آبنمای خشک، فضای بازی کودکان، سالن اجتماعات، آمفی تئاتر روباز، رستوران و کافه تریا، باغ وحش، پیست دوچرخه سواری، زمینهای ورزشی، وسایل پارکی برقی، پینت بال اجرا می شود.

شهردار اردستان خاطرنشان کرد: برآورد اولیه احداث طرح باغ پردیسان فدک اردستان سی میلیارد ریال خواهد بود.

انتهای پیام / کد خبر28741

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار