سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان:

کاهش فعالیت ۹۰ درصدی ورزش پهلوانی در اردستان

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان، گفت: آمار فعالیت ورزشکاران هیات پهلوانی و زورخانه ای اردستان کاهش ۹۰درصدی داشته و تلاش می کنیم مشکل هیات پهلوانی و زورخانه ای را به زودی برطرف کنیم.

به گزارش صبح اردستان، عباس روحانی در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: حدود دو ماه است با جلسه ای که با رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای اردستان داشته ایم اعلام شده که عملکرد هیأت نسبت به قبل ضعیف شده است.

وی افزود: هیات پهلوانی و زورخانه ای اردستان بهترین هیأ ورزشی شهرستان اردستان بوده که به تازگی عملکرد خوبی را نداشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: هیأت پهلوانی اردستان درعرصه برنامه های فرهنگی و مذهبی نیز بسیار فعال بوده و در مراسم های مختلف از جمله اعیاد شعبانیه و مبعث پیامبر اکرم (ص) نیز برنامه های مختلفی را اجرا می کند.

روحانی با بیان اینکه هیأت پهلوانی اردستان بصورت موقت تعطیل شده است، تصریح کرد: جلساتی که با رئیس هیأت پهلوانی انجام خواهیم داد باشگاه را مجدد راه اندازی خواهیم کرد در غیر اینصورت مجبور به تغییر خواهیم بود.

وی تاکید کرد: آمار فعالیت ورزشکاران هیات پهلوانی و زورخانه ای اردستان کاهش ۹۰درصدی داشته و تلاش می کنیم مشکل هیات پهلوانی و زورخانه ای را به زودی برطرف کنیم.

انتهای پیام / کد خبر28752

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار