سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
شهردار اردستان:

بودجه شهرداری اردستان ۲۳۰درصد رشد داشته است

شهردار اردستان، گفت: ۱۳میلیارد و ۲۸۰میلیون تومان برای بودجه سال ۹۷ شهرداری اردستان مصوب شده که نسبت به سال گذشته ۲۳۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش صبح اردستان، محسن حیدری در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: اجرای طرح بازآفرینی شهری به عنوان یک فرایند جامع موجب ارتقاء زندگی مردم خواهد شد و به همین منظور ۲۱ طرح تصویب شده است.

وی افزود: اجرای مرحله نخست بازآفرینی اطراف مسجد جامع، قنات دو طبقه، مسجد ملا یعقوب، مسجد خسرو، بازار و مسجد امام حسن مجتبی (ع) اردستان با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال برای سال آینده در دستور کار قرار دارد.

شهردار اردستان گفت: ۱۳میلیارد و ۲۸۰میلیون تومان برای بودجه سال ۹۷ شهرداری اردستان مصوب شده که نسبت به سال گذشته ۲۳۰ درصد رشد داشته است.

حیدری با بیان اینکه در بودجه سال آینده ۲۶درصد بودجه به بخش جاری و ۷۴ درصد به بخش عمرانی اختصاص یافته است، تصریح کرد: با توجه به اهمیت حوزه عمرانی، بودجه عمرانی را در سال آینده افزایش داده‌ایم.

وی تاکید کرد: آسفالت باند دوم بلوار یادگار امام و خیابان های شهرک کاوه و زیر سازی و جدول گذاری خیابان  آیت الله هاشمی رفسنجانی در دستور کار بوده تا این طرح ها در صورتی که بودجه سال آینده تخصیص اعتبار شود در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام / کد خبر28785

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار