سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرماندار اردستان:

شعار امسال تعیین کننده نقطه ثقل همه برنامه های اقتصادی است

فرماندار اردستان،شعار گفت: شعار امسال تعیین کننده نقطه ثقل همه برنامه های اقتصادی بوده که می تواند بیشتر مورد عنایت قرار گیرد.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور در گفتگو با صبح اردستان اظهار کرد: اعلام شعار سال توسط مقام معظم رهبری مبنی برحملیت از کالای ایرانی طبق چند سال گذشته در چهارچوب اقتصاد مقاومتی بوده است.

وی افزود: توجه به شعار های چند ساله گذشته همه حول محور مباحث اقتصادی و خودکفایی ملی کشور بوده است.

فرماندار اردستان گفت: شعار امسال تعیین کننده نقطه ثقل همه برنامه های اقتصادی بوده که می تواند بیشتر مورد عنایت قرار گیرد.

غیور با بیان اینکه همه سیاست ها باید در خصوص رشد اقتصادی کشور شکل بگیرد، تصریح کرد: توجه نکردن به بخش تولیدات داخلی موجب می شود تا بخش عمده کالاها از خارج وارد شود.

وی تاکید کرد: کشور مان با توانمندی، علم و تخصصی که دارد می تواند در همه عرصه ها فعال بوده و توجه به سرمایه ملی می تواند ما را در همه زمینه ها خودکفا کند.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: برای توسعه اقتصادی کشور و تحقق شعار سال باید با تمام توان فرهنگ حمایت از کالای ایرانی را نهادینه کنیم.

غیور تصریح کرد: رقابت با کالاهای خارجی مستلزم شاخصه ها و استانداردهای لازم است که در صورت توجه و فرهنگ سازی درست این امر محقق خواهد شد.

انتهای پیام / کد خبر28830

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار