سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
سرپرست هیئت فوتبال زواره:

سی و ششمین دوره مسابقات فوتبال جام شهدای زواره آغاز شد

سرپرست هیئت فوتبال بخش زواره، گفت: ۳۶ اَمین دوره این مسابقات با حضور سیزده تیم و در سه گروه از تاریخ دوم فروردین آغاز و تا ۱۲ فروردین در ورزشگاه شهید مهدی حقیری زواره به پایان خواهد رسید.

به گزارش صبح اردستان، محمد جواد نوریان در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: مسابقات فوتبال ویژه نوروز هر ساله در شهر زواره با حضور تیمهای مختلف برگزار می شود.

وی افزود: مسابقات فوتبال جام شهدای زواره به مدت ۳۶ سال برگزار شده و فقط یک دوره به منظور مرمت زمین چمن برگزار نشده است.

سرپرست هیئت فوتبال بخش زواره گفت: ۳۶ اَمین دوره این مسابقات با حضور سیزده تیم و در سه گروه از تاریخ دوم فروردین آغاز و تا ۱۲ فروردین در ورزشگاه شهید مهدی حقیری زواره به پایان خواهد رسید.

نوریان با بیان اینکه جوائز به صورت نقدی به تیمها تعلق خواهد گرفت، تصریح کرد: تیمهای شهاب اردستان، جوانان پرسپولیس شیراز، عقاب کچو رستاق، آریا کویر زواره، مهاجر اصفهان، بیت الحسن زواره، نعمت تلک آباد، بام گستر دلیجان، آزادی زواره، قیام زواره، اتحاد اصفهان، شاهین تهران و شهدای شهراب به رقابت می پردازند.

سرپرست مسابقات جام شهدای زواره تاکید کرد: سه تیم بصورت شبانه روزی در زواره اسکان داده شده و جوائز نقدی همراه با جام و حکم قهرمانی با حضور مسئولان به تیمهای برتر اهداء خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سطح مسابقات نسبت به سالهای قبل از پیشرفت قابل قبولی برخوردار بوده و داوری مسابقات با همکاری کمیته هیئت فوتبال اردستان و سرپرست داوران استان اصفهان از داروان لیگ برتری نیز استفاده شده است.

انتهای پیام / کد خبر28839

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار