سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
شهردار اردستان:

مرحله اول پایش تصویری شهر اردستان با سه میلیارد ریال اجرایی شد

شهردار اردستان، گفت: مرحله اول پایش تصویری شهر اردستان شامل ۱۰ دستگاه دوربین و شش نقطه شهری بالغ بر سه میلیارد ریال هزینه داشته است.

به گزارش صبح اردستان، محسن حیدری در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: مرحله اول پایش تصویری شهر اردستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی افزود: دوربین ها در میدان های نماز، مدرس، پرستار، امام خمینی(ره)، ورودی های شمالی و جنوبی اردستان نصب شده اند.

شهردار اردستان گفت: مرحله اول پایش تصویری شهر اردستان شامل ۱۰ دستگاه دوربین و شش نقطه شهری بالغ بر سه میلیارد ریال هزینه داشته است.

حیدری با بیان اینکه اجرای این طرح کاربردهای مختلفی در حوزه مدیریت شهری از قبیل مدیریت و کنترل ترافیک شهری دارد، تصریح کرد: راهبری و نظارت بر سامانه حمل و نقل عمومی، کنترل ناوگان خودروهای امدادی و آتش نشانی  را در بر خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: افزایش دقت و نظارت در کنترل ترافیک و ثبت تخلفات رانندگی، رفع نابسامانی‌های شهری و نگهبانی بهتر از معابر و تأسیسات شهری از مزایای اجرای این طرح خواهد بود.

شهردار اردستان خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح علاوه بر کنترل تخلفات رانندگی، روان سازی ترافیک در سطح خیابان های شهر اردستان صورت می گیرد.

حیدری تصریح کرد: فرهنگ‌سازی عمومی به منظور رعایت قوانین و مقررات یکی از مهمترین نیازهای حوزه فرهنگ شهروندی است.

وی افزود: ارتکاب بسیاری از اعمال خلاف مقررات و نقض قوانین راهنمایی و رانندگی به علت ناآگاهی بوده  و در صورتی که شهروندان از عواقب احتمالی نقض قوانین و وقوع تصادفات آگاه  شوند آمار اینگونه اعمال نیز کاهش می‌یابد.

انتهای پیام / کد خبر28852

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار