سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان جنگلها و مراتع کشور:

محقق شدن شعار سال نیازمند برنامه و طرح ریزی مدون است

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان جنگلها و مراتع کشور، گفت: محقق شدن شعار سال مقام معظم رهبری نیازمند برنامه و طرح ریزی مدون از سوی مسئولان، دولت و مردم است.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید مصطفی طباطبائی نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم جشن میلاد جواد الائمه در مسجد جامع زواره اظهار کرد: وضعیت امنیتی آرام و خوبی  را در جمهوری اسلامی شاهد هستیم گرچه مشکلات اقتصادی وجود دارد.

وی افزود: محقق شدن شعار سال مقام معظم رهبری نیازمند برنامه و طرح ریزی مدون از سوی مسئولان، دولت و مردم است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان جنگلها و مراتع کشور گفت: دولت باید نظارت خود را قوی و ممنوعیت واردات کالاهایی که به تولید داخل ضربه می زند را اعمال کند.

طباطبائی نژاد با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری بر این است که جمهوری اسلامی باید بر روی پای خود بایستد، تصریح کرد: توان نظامی جمهوری اسلانی جهانی بوده و ترس بر اندام همه دشمنان انداخته است.

وی تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی در عرصه سیاسی استقلال کامل داشته و از نظر نظامی هم کشورهای دیگر از جمهوری اسلامی مشاوره نظامی می گیرنند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان جنگلها و مراتع کشورخاطرنشان کرد: تولیداتی که در داخل انجام می شود اگر کیفیت عالی داشته باشد مصرف کننده هم از آن استفاده خواهد کرد.

طباطبائی نژاد تصریح کرد: دولت هم باید نظارت خود را قوی  و مانع واردات کالاهایی که به تولید داخل ضربه می زند شود و از طرف دیگر بمنظور افزایش تولید و اشتغال از کالاهای داخلی حمایت کند.

وی افزود: ابتدایی ترین وظیفه یک مسئول حفظ وضع وجود می باشد و در درجه بعدی اتمام کارهای نیمه تمام و سپس ابتکار و نوآوری بمنظور پیشرفت منطقه خود است.

انتهای پیام / کد خبر28898

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار