سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اردستان:

پلمب سه واحد رستوران به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی

مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اردستان، گفت:سه واحد صنفی رستوران به ‌دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی در اردستان با دستور قضایی پلمب شد.

به گزارش صبح اردستان، سید ابوالفضل میرابوطالبی در گفت و گو با صبح اردستان، اظهار کرد: طرح بسیج سلامت نوروزی که از ابتدای اسفندماه ۹۶ تاکنون توسط بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط و ادارات صنعت معدن و تجارت و تعزیزات حکومتی انجام شده  بیش از ۶۷۰ مرکز توزیع کالا مورد بازرسی قرار گرفته است.

وی افزود: ۹۰ بازرسی از اما کن عمومی و ۱۹۰ بازدید از اماکن بین راهی انجام شده که در این بازرسی‌ها مقدار ۱۹۱ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر قابل استفاده کشف و معدوم شده است.

مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: به منظور رسیدگی و ساماندهی رستوران های سطح شهر، با حضور کارشناسان بهداشت محیط  و همچنین بازرسین صنعت، معدن و تجارت بازدیدهای لازم از این اماکن صورت گرفت.

میر ابوطالبی با بیان اینکه در این بازدیدها مقدار ۱۰۰ کیلوگرم سندان مرغ که برای استفاده در غذا استفاده می شد کشف شده است، تصریح کرد: سه واحد صنفی رستوران به ‌دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی با دستور قضایی پلمب شد.

وی تاکید کرد: طرح بازرسی تا پایان روز ۱۵ فروردین ادامه دارد و مردم می‌توانند هر گونه تخلف در زمینه مسائل بهداشتی و غذایی را به مراکز بهداشتی اعلام کنند.

انتهای پیام / کد خبر28983

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار