سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان:

فضای مجازی یکی از واقعیت های جاری جامعه است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان، گفت: فضای مجازی یکی از واقعیت های جاری جامعه بوده که باید به شکل صحیح و قانونی از آن استفاده کرد.

به گزارش صبح اردستان، فضل الله بصیرت پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اداره ارشاد اسلامی اردستان اظهار کرد: استفاده از سیره ائمه معصومین و نشر آن در فضای مجازی بهترین مورد برای اثر گذاری بر روی فرهنگ ما خواهد بود.

وی افزود: امروزه فضای مجازی مرز نداشته و موارد برای اطلاع رسانی می تواند از مقوله های فرهنگی باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: فضای مجازی یکی از واقعیت های جاری جامعه بوده که باید به شکل صحیح و قانونی از آن استفاده کرد.

بصیرت با بیان اینکه امکاناتی که برای اطلاع رسانی استفاده می کنیم در صورتی که تولیدات آن قوی باشد می تواند در جامعه موفق باشد، تصریح کرد: اصحاب رسانه باید بدون هیچ وابستگی سیاسی کار اطلاع‌ رسانی را انجام دهند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه یکی از مهمترین اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد فضای مجازی سالم بوده باید از ظرفیت این فضا برای فرهنگ سازی در جامعه استفاده شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان خاطرنشان کرد: آنچه که در این مورد باید بیشتر توجه شود مدیریت فضای مجازی و تعیین راهبرد های متناسب با فرهنگ اسلامی و ایرانی برای آن است .

انتهای پیام / کد خبر29082

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار