سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان:

موضوع قطار گردشگری از اولویت های میراث فرهنگی است

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، گفت: موضوع قطار گردشگری را دنبال هستیم و جزء اولویت هایمان بوده تا این کار از طریق راه آهن کشور دنبال شود که شرکتها تا کنون به دلائلی موفق به این کار نشده اند.

به گزارش صبح اردستان، فریدون الهیاری در گفت و گو با صبح اردستان، اظهار کرد: آژانس ها و شرکتهایی مقرر شد در نوروز موضوع قطار گردشگری را به مقصد زواره و اردستان داشته باشند که این کار بصورت عملی انجام نشد.

وی افزود: موضوع قطار گردشگری را دنبال هستیم و جزء اولویت هایمان بوده  تا این کار از طریق راه آهن کشور دنبال شود که شرکتها به دلائلی موفق به این کار نشده اند.

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: قطار ریلی و گردشگری را دنبال می کنیم که در ایام خاص این کار انجام شود.

الهیاری با بیان اینکه راه آهن کشور دو منطقه را برای موضوع قطار ریلی اعلام کرده اند، تصریح کرد: مناطقی را که اعلام کرده اند عبارتند از زواره، کاشان و آبگرم ورتون در شرق اصفهان خواهد بود.

وی تاکید کرد: امکان دارد همان گروهی که مقرر شده بود در نوروز برنامه داشته باشند کار خود را دراواخر فروردین انجام دهند.

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به وجود ایستگاه راه آهن در منطقه اردستان امکان توقف قطار ریلی در اردستان وجود دارد.

انتهای پیام / کد خبر29114

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار