سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

هدف از سرکشی روستاهای اردستان پیگیری مشکلات بوده است

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، گفت: هدف از سرکشی ها در روستاها دید و بازدید با مردم و پیگیری مشکلات اهالی روستاها بوده است.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در گفت و گو با  صاحب نیوز، اظهار کرد: ایام نوروز به هفت دهستان شهرستان اردستان همچون ریگستان، سفلی، همبرات، کچو مثقال و گرمسیر  سرکشی شده است.

وی افزود: سرکشی ها به مدت ده روز و در مجموع ۶۰ روستا  بوده که ۱۰۰ روستای باقی مانده در تابستان انجام خواهد شد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از سرکشی ها در روستاها  دید و بازدید با مردم و پیگیری مشکلات اهالی روستاها بوده است.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد با بیان اینکه فردی برای پیگیری مشکلات روستائیان قرار داده ایم، تصریح کرد: مشکلات توسط معتمدان و دهیاران احصاء و توسط فرد تعیین شده تا حصول نتیجه پیگیری می شود.

وی تاکید کرد: سرکشی ها برای دور دوم و بعضی ها برای بار سوم بوده که حدود۲۵ درصد از مصوبات دوره های قبلی پیگیری شده و ادارات جهاد کشاورزی و آب روستایی بیشترین عملکرد را داشته اند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بیشترین موضوعاتی که در سرکشی از روستاها پیگیری شده موضوعات مسکن وجاده ها، بوده که با تغییر و تحولها و بودجه هایی که گرفته شده در این بخشها هم شاهد تغییر و تحول خوبی در روستاها باشیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع آب شرب را پیگیری کرده ایم که با احداث مجتمع آب شربی که در منطقه برزاوند انجام خواهد شد در این بخش هم شاهد تحول خواهیم بود.

نائب رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان یادآوری کرد: موضوع کمبود آب کشاورزی در منطقه کویری اردستان یکی دیگر از اقدامهای خوبی بوده که پیگیری شده، لذا باید صرفه جویی در این زمینه انجام شود.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی سرکشی به روستاها همراه با مسئولان شهرستانی را کار درستی اعلام کرد و گفت: این روند به قوت خود ادامه دارد.

انتهای پیام/صاحب نیوز

انتهای پیام / کد خبر29127

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار