سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رئیس اداره ثبت احوال اردستان:

۷۵ درصد اردستانی ها کارت ملی هوشمند دریافت کردند

رئیس اداره ثبت احوال اردستان، گفت: تا پایان سال ۹۶ مقدار۶۹ و هفت دهم درصد جمعیت شهرستان اردستان شناسنامه مکانیزه و ۷۵ درصد نیز کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا یوسفی فرد در گفت و گو با صاحب نیوز؛ اظهار کرد: ولادت سال ۹۶ در اردستان ۵۹۷نفر بوده که از این مقدار ۲۹۳ نفر پسر و ۳۰۴ نفر دختر به ثبت رسیده است.

وی افزود: با توجه به آمار موجود ولادتهای شهرستان اردستان در سال ۹۶ پنج و چهاردهم درصد  نسبت به مشابه سال ۹۵کاهش داشته است.

رئیس اداره ثبت احوال اردستان گفت: وفات سال ۹۶ شهرستان اردستان ۲۸۹ مورد به ثبت رسیده که ۱۲۶ نفر زن و ۱۶۳ نفر مرد بوده و نسبت به سال قبل از آن یک و چهار دهم درصد افزایش داشته است.

یوسفی فرد با بیان اینکه  در سال ۹۶ هفت هزار و ۱۰۲ جلد شناسنامه مکانیزه صادر شده است، تصریح کرد: صدور شناسنامه نسبت به سال قبل از آن ۳۲ درصد افزایش داشته است.

وی تاکید کرد: سال ۹۶ صدور کارت هوشمند ملی ۱۴ هزار و ۷۶۷ قطعه صادر شده و نسبت به سال قبل از آن ۲۶۸ درصد افزایش داشته است.

رئیس اداره ثبت احوال اردستان خاطرنشان کرد: صدور شناسنامه مکانیزه در شهرستان اردستان از ابتدا تا کنون ۲۱ هزار و ۹۴۱ جلد بوده و تعداد ۲۴ هزار و ۲۱۶ قطعه کارت ملی هوشمند صادر شده است.

یوسفی فرد همچنین تصریح کرد: تا پایان سال ۹۶ مقدار۶۹ و هفت دهم درصد جمعیت شهرستان اردستان شناسنامه مکانیزه و ۷۵ درصد نیز کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند.

انتهای پیام/صاحب نیوز

انتهای پیام / کد خبر29248

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار