پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
معاون اداره کل دادگستری استان اصفهان:

برخورد با هنجار شکنان وظیفه دستگاه قضائی است

معاون قضائی مدیرکل دادگستری استان اصفهان، گفت: برخورد با هنجار شکنان وظیفه دستگاه قضائی بوده و در صورت همکاری مسئولان با دستگاه قضائی موضوع مقابله با هنجارشکنی قابل پیگیری است.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ سید محسن بنیمی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه ریاست دادستانی اردستان در سالن اداره ارشاد اظهار کرد: یکی از مطالبات به حق مردم امنیت بوده  که ما حصل عدالت است.

وی افزود: احقاق حقوق عامه مردم  گسترش عدل در جامعه بوده  ویکی از مهمترین مطالبات  رعایت عدالت است.

معاون قضائی رئیس کل و معاونت منابع انسانی دادگستری استان اصفهان گفت: حاصل اجرای عدالت در جامعه امنیتی است که آن را لمس می کنیم.

بنیمی با بیان اینکه برخورد با هنجار شکنان وظیفه دستگاه قضائی است، تصریح کرد: مسئولان در صورت همکاری با دستگاه قضائی موضوع مقابله با هنجار شکنی قابل پیگیری است.

وی تاکید کرد: یکی از بالاترین آمار ثبت شده در دستگاه های قضائی مربوط به توهین و بد رفتاری ها است که همه در این رابطه مسئول هستند.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان اصفهان خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری اشاره داشته اند انقلابی عمل کنیم و همچون افراد دهه شصت رفتارمان اسلامی باشد.

بنیمی یکی  از مسائل امروز جامعه را روز مرگی دانست و افزود: امنیت باید سرلوحه کارها قرار داده شود که اگر کمرنک شود برای ما خطرناک است.

وی تصریح کرد: حقوق مردم نباید کم اهمیت در نظر گرفته شود و دادگستری باید در این خصوص نقش مهمی را انجام دهد.

گفتنی است در این مراسم علیرضا شعبان فر به عنوان دادستان اردستان معرفی و از زحمات مهدی قادری تجلیل شد.

انتهای پیام/صاحب نیوز

انتهای پیام / کد خبر29283

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار