سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرماندار اردستان مطرح کرد؛

ضرورت توجه مسئولان به کمبود نیرو در دادگستری اردستان/ اردستان دروازه مواصلاتی با شهرهای شرقی کشور است

فرماندار اردستان، گفت: یکی از موضوعات مهم شهرستان اردستان در خصوص مسائل قضائی کمبود نیرو در دادگستری به خصوص در بخش زواره بوده که این کمبودها موجب طولانی شدن زمان رسیدگی به پرونده ها شده است.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ علیرضا غیور در حاشیه تودیع و معارفه دادستان اردستان، اظهار کرد: یکی از مولفه ها و شاخصه های بارز کشور و نظام موضوع امنیت است.

وی افزود: همانطور که همه در لحظه های زندگی این نعمت را که خداوند قسمت همه کرده لمس می کنیم باید خداوند را شاکر باشیم.

فرماندار اردستان گفت: امنیت کشور ایران را با کشورهای همسایه اگر مقایسه کنیم بصورت کامل قابل لمس بوده و این امنیت پس از لطف خداوند حاصل تلاش دستگاه های مختلفی همچون دستگاه قضائی است.

غیور با بیان اینکه یکی از بخشها که همیشه تلاش و تعامل خوبی با سایر دستگاه ها دارند قوه قضایی بوده، تصریح کرد: شهرستان اردستان هم شاهد تعاملات خوبی با سایر دستگاه ها بوده که همین همکاری موجب شده تا اردستان یکی از شهرهای قابل ملاحظه استان باشد.

وی تاکید کرد: یکی از موضوعات سطح انتظار شهرستان اردستان در خصوص مسائل قضائی کمبود نیرو در دادگستری به خصوص در بخش زواره بوده که این کمبودها موجب طولانی شدن زمان رسیدگی به پرونده ها شده است.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: موضوع ساختمان های در اختیار دادگستری اردستان خیلی محدود بوده و باید در این خصوص توجه  ویڙه ای شود

غیور تصریح کرد: وضعیت و پراکندگی شهرستان اردستان و ارتباطات در خصوص وقوع جرم و قرار گرفتن در کنار جاده ترانزیت که یکی از دروازه های مواصلاتی با شهرهای شرقی کشور بوده نیازمند مساعدت مسئولان استانی است.

انتهای پیام/صاحب نیوز

انتهای پیام / کد خبر29286

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار