سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرماندار اردستان:

پیام تبریک فرماندار اردستان بمناست روز پاسدار

فرماندار اردستان، گفت: دفاع از آرمان‌های اصیل الهی و اسلام ناب محمدی (ص) همتی جانانه می‌طلبد که بی شک در امام حسین (ع) و یاران با وفایش به عنوان الگوی جاودانه پاسداری از ارزش‌ها نمود یافته است.

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاه « سنگر مستحکم انقلاب» و «عنصر شاخص دفاع از امنیت داخلی و خارجی و هویت برجسته و ممتاز و مورد نیاز برای پیشرفت کشور و حرکت به سوی آرمانها» است.  مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

سوم شعبان مصادف با میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار گرامی باد

دفاع از آرمان‌های اصیل الهی و اسلام ناب محمدی (ص) همتی جانانه می‌طلبد که بی شک در امام حسین (ع) و یاران با وفایش به عنوان الگوی جاودانه پاسداری از ارزش‌ها نمود یافته است.

 

بدون شک قیام جاوید عاشورا؛ فداکاری امام حسین(ع) و یارانش در راستای صیانت و پاسداری از ارزش‌ها و مقدسات دینی بود و همین انگیزه در لحظه لحظه نبرد کربلا متبلور شد و اگر فداکاری و پاسداری سالار شهیدان و اصحابش نبود، نامی از اسلام و مکتب اسلام برجای نمی‌ماند.

 

بی‌شک امروز اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروهای مکتبی و مومن، چون پاسداران انقلاب اسلامی است که با سرمشق‌گیری از فرهنگ عاشورایی امام حسین (ع) و بهره‌مندی از تجربیات سازنده جنگ تحمیلی، فتح این مسیر را همچون دوران دفاع مقدس هموار کردند.

 

پاسداران در حساس‌ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم؛ مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت گام برداشته و با روحیه شهادت طلبی، ایثار و از خود گذشتگی، فداکاری و دفاع از ارزش‌های والای مکتبی را به فرهنگ عزتمداری و افتخار مبدل ساختند.

اینجانب ضمن  تبریک سوم شعبان ،سالروز ولادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار به آحاد مردم بصیر و ولایت مدار ایران به ویژه پاسداران، بسیجیان و همچنین پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت  شهرستان که ذخیره‌های الهی نظام هستند و  امیدوارم  با بهره گیری از تجارب و با هوشیاری و بصیرت در رویارویی با تهدیدات، پشتوانه مردمی، روحیه جهادی، انقلابی و با تبعیت محض از منویات، ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) شاهد موفقیت‌های روز افزون کشور و توفیق و سربلندی همراه با موفقیت را ازخداوند متعال خواستارم.

علیرضا غیور

فرماندار شهرستان اردستان

 

 

انتهای پیام / کد خبر29294

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار