سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه اردستان:

مردم کمبود آب در استان اصفهان را جدی بگیرند/نبود مدیریت صحیح در مسئله ارز به کشور ضربه می زند

امام جمعه اردستان، گفت: کمبود آب در استان اصفهان را جدی گرفته و وظیفه اخلاقی، ملی و شرعی همه است تا در مصرف آب بهینه مصرف کنیم.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع اردستان اظهار کرد: امام حسین(ع) با توجه به اینکه از کیان اسلام پاسداری کرده این روز بنام پاسدار نامگذاری شده است.

وی افزود: پاسداران را همین بس که امام خمینی(ره) در وصفشان گفت ای کاش من هم یک پاسدار بودم و به یاد بسیجیان هم غبطه خوردند.

امام جمعه اردستان گفت: سپاه با صلابت و پایداری همچون زمان جنگ به کار خود ادامه داده و خار چشم دشمنان خواهد ماند.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه امنیت را مدیون جانبازان و پاسداران هستیم، تصریح کرد: امنیت به دست آمده توسط پاسداران و جانبازان را باید اجر دانسته و به آن احترام کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به اعیاد شعبانیه شادمانی که امام آن را می پسندد در جامعه برگزار شود و از آهنگهایی که رضایت ائمه در آن نیست پرهیز شود و شادی علوی را مد نظر قرار دهید.

امام جمعه اردستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با سفرای کشورهای مختلف اعلام کرد: سخنان رئیس جمهور آمریکا در خصوص سوریه مبنی بر نجات مردم سوریه و از بین بردن داعش یک دروغ بزرگ است.

خطیب جمعه اردستان تصریح کرد: سران حمله کننده سه کشور به سوریه جنایت کار بوده و در خاور میانه به اهداف خود نخواهند رسید.

وی همچنین یادآوری کرد: مقام معظم رهبری بارها در خصوص مسائل مختلفی همچون مبارزه با فساد مطالبی را یادآور شده، اما گوش شنوایی وجود ندارد.

حجت الاسلام دهشیری رئیس جمهور وقت آمریکا در ۳۸ سال پیش در طبس قصد حمله به ایران را داشت که چشم بصیر خداوند آن را خنثی کرد و بعد از این مدت رئیس جمهور فعلی آمریکا با حمله به سوریه قصد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را داشت که موفق نشد.

امام جمعه اردستان اعلام کرد: کمبود ارز در کشور وجود ندارد بلکه نبود مدیریتی صحیح  به کشور ضربه می زند.

وی همچنین کمبود آب در استان اصفهان را جدی دانست و تصریح کرد: وظیفه اخلاقی، ملی و شرعی همه است تا در مصرف آب بهینه مصرف کنیم.

انتهای پیام / کد خبر29301

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار