سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
کارشناس مسائل مذهبی:

گرانی ارز و دلار را چه کسی باید در کشور پاسخگو باشد/ مردم برای اصول جان دادند

کارشناس مسائل مذهبی، گفت: گرانی ارز و دلار را چه کسی باید در کشور پاسخگو باشد و نماینده ای که با یک شام رأی موافق به وزیر می دهد چطور می خواهد رفع مشکلات مردم را انجام دهد.

به گزارش صبح اردستان، محمد حسین صابری اراکی جمعه شب در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)اردستان، اظهار کرد: شخصیت حضرت ابوالفضل العباس شخصیتی است بی همتا که  گویندگان در جلسات و میتینگ ها از او گفته اند، اما نمی توان شخصیت این عبد خدا را به منصه ظهور گذاشت.

وی افزود: با توجه به موضوعات روز کشور و دنیا نام حضرت عباس(ع) نامی است که همه ادیان او را یاد می کنند و از خصوصیات مهم و بارز حضرت عباس(ع) است.

کارشناس مسائل مذهبی گفت: عمده ویژگی ها و مسئولیت پذیری در دین اسلام یعنی اینکه بزرگان مسئولیت و هدایت افراد و بندگان خدا را به عهده بگیرند.

صابری اراکی با بیان اینکه دین اسلام می گوید اگر قدرت قلم به دست شما آمد از آن درست استفاده کنید، تصریح کرد: قرآن می گوید از فرصت به دست آمده برای هدایت مردم استفاده کنید.

وی تاکید کرد: مسئولیت پذیـری یک مسئول یعنی از آرامش خود و خانواده بگذرد تا بتواند برای مردم جامعه خود مثمر ثمر باشد.

کارشناس مسائل مذهبی خاطرنشان کرد: قران می گوید ای بشری که نفس می کشی و زندگی می کنی اگر علم به موضوعی نداری آن راپرس و جو کن و به دست آورید.

صابری اراکی با توجه به اینکه امکاناتی که امروز وجود دارد یعنی تولید علم شده، تصریح کرد: امروزه شاهد عوام فریبی و خرافه گری هستیم و باید در این خصوص و مقابله با آن علممان را بالا ببریم.

وی اعلام کرد: گرانی ارز و دلار را چه کسی باید در کشور پاسخگو باشد و نماینده ای که با یک شام رأی موافق به وزیر می دهد چطور می خواهد رفع مشکلات مردم را انجام دهد.

کارشناس مسائل مذهبی با انتقاد از ساخت و سازهای آنچنانی در مرقد حضرت امام خمینی(ره) آن را مخالف سیاست حضرت امام(ره) دانست و افزود: چرا خرج های آن چنانی باید در حرم امام باشد وقتی ایشان راضی نیست که ببیند ملت شهید داده در مانده باشند.

صابری اراکی یادآوری کرد: مردم برای اصول جان دادند اما الان شاهد هستیم توسط عده ای مسئول اصول زیر پا گذاشته می شود.

وی همچنین با انتقاد از حقوق های نجومی گفت: رییس جمهور و رئیس بانک مرکزی در خصوص حقوق های نجومی پاسخگو باشند و سفره انقلاب این نیست که کسی از آن برداشت کند بلکه مردم برای سفره انقلاب جوانهایشان را گذاشتند و اصل انقلاب قابل برداشت نیست.

انتهای پیام / کد خبر29325

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار