سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرماندار اردستان:

پیام تبریک فرماندار اردستان بمناست روز جانباز

جانبازان شاهدان زنده انقلاب هستند و باید با همه امکانات از آنان دفاع کنید.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

جانبازان شاهدان زنده انقلاب هستند و باید با همه امکانات از آنان دفاع کنید.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

روز جانباز یادآور ایثار و از خودگذشتگی بزرگ جانباز عرصه تاریخ حضرت ابوالفضل است.  میلاد با سعادت آن غیور مرد دشتِ کربلا و به یاد فداکاری و جوانمردیش این روز را پاس می داریم. جانباز میدان کربلا، که در راه پاسداری از دین اسلام، امام و برادر بزرگوارش، دو دست مبارک خویش را نثار کرد، برای مسلمانان نماد ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری است.

جانباز تجسم عینی ایثار، مردانگی و از خودگذشتگی است. آن گاه که امام و مقتدای او فرمان جهاد می دهد از تمامی دلبستگی های زندگی دست می کشد و با سلاح ایمان و معنویت به ستیز با دشمنان اسلام و دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلام می پردازد.

وبه فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که جانبازان عزیز – آنان که ایثار و فداکاریشان، نشانه‌یی در جسم مطهرشان باقی گذارده و یادگار آن لحظه‌ی حساس را همواره با خود دارند – دارای سهمی ارزشمند در این تاریخ پرافتخارند. جانبازان، آسیب در راه خدا را قدر بدانند که این موجب توجه حق تعالی به آنان است و این در میزان الهی، ارزش والاست.

اینجانب برخود لازم می دانم این روز باعظمت را به جامعه  ایثارگران بویژه جانبازان محترم شهرستان تبریک وتهنیت عرض نموده و آروزی توفیق و سربلندی همراه با موفقیت در کنار خانواده محترم را از خدوند متعال خواستارم.

علیرضا غیور

فرماندار شهرستان اردستان

انتهای پیام / کد خبر29346

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار