سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی اصفهان:

۱۰۰خانه ورزش روستایی در استان اصفهان افتتاح می شود

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی اصفهان، گفت: با توجه به اینکه ورزشهای بومی محلی را مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشته اند در صدد هستیم تا در سال ۹۷ تعداد ۱۰۰خانه ورزشی در روستاهای استان اصفهان افتتاح کنیم.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ مهدی اسدی عصر شنبه در آئین افتتاح خانه ورزشی روستای کهنگ اردستان، اظهار کرد: فراهم کردن خانه های ورزشی در روستاها بمنظور شادابی جوانان بوده که از فقر حرکتی در روستاها جلوگیری می کند.

وی افزود: خانه های ورزشی روستایی با مشارکت دهیاری های  روستاها افتتاح و توسط اداره ورزش و جوانان شهرستانها  از نظر مالی تامین می شوند.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی اصفهان گفت: ششمین خانه ورزشی روستایی اردستان افتتاح می شود و در سال ۹۷ دو مورد دیگر به زودی افتتاح خواهد شد.

اسدی با بیان اینکه ۱۶۷واحد خانه ورزشی روستایی در روستاهای کم برخوردار راه اندازی شده است، تصریح کرد: افتتاح خانه های ورزشی برای دولت هزینه ای در بر نداشته است.

وی تاکید کرد: خانه های ورزشی روستایی دارای امکاناتی همچون میزپینگ پنگ، فوتبال دستی، دارت و در صورت داشتن محوطه دارای امنیت غوتسال و والیبال ویژه برادران و خواهران راه اندازی می شود.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی اصفهان خاطرنشان کرد: مسیولیت اصلی خانه های ورزشی با دهیاری ها خواهد بود.

اسدی همچنین تصریح کرد: با توجه به اینکه ورزشهای بومی محلی را مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشته اند در صدد هستیم تا در سال ۹۷ تعداد ۱۰۰خانه ورزشی در روستاهای استان اصفهان افتتاح کنیم.

انتهای پیام / کد خبر29354

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار