سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

کشف بیش از سه هزار و ۷۰۰کیلو گرم مواد مخدر در اصفهان/ مبارزه با قاچاق یکی از اولویت های نیروی انتظامی در سال ۹۷ است

فرمانده انتظامی اصفهان گفت: ماموران نیروی انتظامی استان در فروردین ماه بیش از سه هزار و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کرده اند.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ سردار مهدی معصوم بیگی پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی اردستان، اظهار کرد: همه مردم ایران به معنی واقعی کلمه پاسدار ارزش ها و هنجارها هستند.

وی افزود: همه ما مدیون و وام دار خانواده شهدا، جانبازان و جامعه ایثارگران هستیم واگر نبود آن خود گذشتگی ها و ایثارگری ها امروز شاهد این امنیت نبودیم.

فرمانده انتظامی اصفهان گفت: منطقه اردستان دانشمندان و علمای بزرگواری را تقدیم اسلام کرده که نمونه آن شهید مدرس بوده است.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه مردم اردستان ویژگی های خاصی دارند که یکی از آن ایثارگری و پر تلاش بودنشان است، تصریح کرد: همان مقوله ای را این مردم دارند که امروز به آن نیاز داریم.

وی تاکید کرد: ماموران نیروی انتظامی استان در فروردین ماه بیش از سه هزار و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کرده اند.

فرمانده انتظامی اصفهان خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی اصفهان با راه انداز قرار گاه اقدام و عمل به موجب ظرفیت سنجی انتظامی اصفهان توانسته طرح های مختلفی را مورد بررسی قرار دهد.

سردار معصوم بیگی تصریح کرد: بخشی از موارد امنیتی امکانات بوده و با حضور دیگر شرایط می تواند امنیت پایداری را ایجاد کند.

وی اعلام کرد: ۱۲ اولویت در دستور کار نیروی انتظامی برای سال ۹۷ قرار دارد که یکی از آنها مبارزه با قاچاق و منع خرید کالاهایی است که در کشور وجود دارد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات سرهنگ رحمت اله مهرانفر تجلیل و سرهنگ هاشم زاده به عنوان فرمانده انتظامی جدید اردستان معرفی شد.

انتهای پیام / کد خبر29382

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار