پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رئیس آبفای شهرستان اردستان:

اردستانی ها صرفه جویی آب را جدی بگیرید/ بحران آب در شهرستان جدی است

مدیر آب و فاضلاب شهرستان اردستان، گفت: مردم اردستان صرفه جویی آب را جدی بگیرند چرا که یکی از مهمترین راه های برون رفت از بحران کم آبی و قطع آب همین صرفه جویی ها خواهد بود.

به گزارش صبح اردستان،سید عباس شریعت مدار در گفت گو با صاحب نیوز؛ اظهار کرد: آبفای شهرستان اردستان به دنبال تامین آب شرب مردم در مواقع بحران و قطع آب از اصفهان بوده، اما هیچگاه به حریم قنوات تجاوز نخواهد کرد.

وی افزود: آبفای منطقه اردستان بیش از چهار سال است که به د نبال حفر چاه در اردستان بوده تا در زمان بحران بتواند از آن استفاده کند.

مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان اردستان گفت: آبفای شهرستان با توجه به جلوگیری از خسارت به حریم قنوات و نارضایتی مالکان حتی خارج از حریم هم نتوانسته است اقدام به حفر چاه کند.

شریعت مدار با بیان اینکه حفر چاه اخیر در شهر اردستان با هدف مقابله با قطع آب شهر در هنگام قطعی آب اصفهان بوده است، تصریح کرد: این حفاری با مجوز مدیریت بحران استان و اداره منابع آب در حال حفاری بود که به دلیل فنی و برخورد به سازه های سخت وهم چنین نارضایتی مردم به محل دیگری جابه جا خواهد شد.

وی تاکید کرد: حفر چاه در اردستان باید در کمترین زمان انجام شود تا با مشکل قطع و افت آب در تابستان مواجه نشویم و اینکه حفر چاه به قنوات آسیبی می رساند دلیل درستی نیست.

مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: آبفای منطقه در حال پیگیری ساخت دو آب شیرین کن برای شهرهای اردستان و زواره بوده و حفرچاه در اردستان نیز در دستور کار قرار دارد که هزینه قابل توجهی باید انجام شود.

شریعت مدار  تصریح کرد: مردم اردستان صرفه جویی آب را جدی بگیرند چرا که یکی از مهمترین راه های برون رفت از بحران کم آبی و قطع آب همین صرفه جویی ها خواهد بود.

انتهای پیام / کد خبر29414

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار