پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم اردستان درمجلس شورای اسلامی:

نگاهمان به سرمایه گذار نگاه کارآفرینی باشد/ کارفرمایان تحت فشار هستند

نماینده مردم اردستان در مجلس گفت: نگاهمان به افراد سرمایه گذار نگاه کارآفرینی باشد و با حمایت از آن ها زمینه حضورشان را در جامعه فراهم کنیم.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم جشن کارگری در سالن اداره ارشاد اردستان، اظهار کرد: کارگران قشر زحمت کش و تاثیر گذار در جامعه هستند.

وی افزود: کارگران از نظر در آمد جزء افراد متوسط جامعه بوده که دغدغه هایی هم در زندگی و هم حوزه کار خود دارند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت صنعت با ظرفیتهای شهرستان تناسب نداشته، لذا می توان ظرفیت موجود را با شتابی که به آن می دهیم فعال کنیم.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد با بیان اینکه بیکاری در منطقه ما زیاد است، تصریح کرد: ازدیاد کارگر این فرصت را به کارفرما می دهد تا از میان افراد جویای کار هر کس را که می خواهد انتخاب کنید.

وی تاکید کرد: سرمایه گذار و کارفرما را باید حمایت کرد، ولی کارفرمایان امروزه مظلوم بوده و فشار زیادی را تحمل می کنند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فقط در موضوع کارخانجات موتور سازی در سال گذشته با قانون های دست و پا گیر ۱۶ هزار نفر بیکار شده اند.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد تصریح کرد: مشکلاتی که کارفرمایان همچون مالیات و قوانین کارگری دارند موجب بازماندن تولید داخلی شده است.

وی اعلام کرد: نامگذاری سالها از هوش و ذکاوت مقام معظم رهبری بوده و این خود نوعی ثروت است که رهبر انقلاب  به همه مشکلات واقف هستند.

نائب رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان همچنین تاکید کرد: نگاهمان به افراد سرمایه گذار نگاه کارآفرینی باشد و با حمایت از آنها زمینه حضورشان را در شهرستان فراهم کنیم.

انتهای پیام / کد خبر29494

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار