جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
در جلسه تودیع و معارفه فرماندار اردستان مطرح شد؛

مشکل اساسی شهرستان اردستان اشتغال است/ توزیع منابع در استان اصفهان به درستی انجام نمی شود

مراسم تودیع و معارفه فرماندار اردستان پیش از ظهر امروز در دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار و حمید رضا تأملی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

به گزارش صبح اردستان،به نقل از  صاحب نیوز؛ مراسم تودیع و معارفه فرماندار اردستان پیش از ظهر امروز در دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حمید رضا تأملی به عنوان فرماندار جدید اردستان معرفی و از زحمات علیرضا غیور فرماندار قبلی تقدیر شد.

* توزیع منابع در استان اصفهان به درستی انجام نمی شود/ مدیران استانی نسبت به شهرستان ها تفاوت قائل هستند

حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد در این مراسم اظهار کرد: آنچه مردم از فرماندار جدید انتظار دارند این است که مشکلات مردم را بشناسد و با اولویت بندی همه همت خود را برای رفع این مشکلات بکار بندد.

وی افزود: شاید مشکل اساسی در استان اصفهان آب باشد ولی در حال حاضر مشکل اساسی شهرستان اردستان اشتغال است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر خانه اردستانی چند نفر تحصیل کرده نیاز به کار دارد، گفت: ظرفیت ایجاد اشتغال در اردستان وجود دارد و می توان بدون اینکه دنبال حاشیه ها برویم برای آنان زمینه اشتغال را فراهم کنیم.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد با تاکید بر اینکه تمام دوائر دولتی توسط فرماندار فرماندهی می شود، تصریح کرد: فرماندار باید ارگان هایی که کم کار هستند را حرکت دهد و اگر اصلاحی وجود نداشت نسبت به تغییر مسئول اقدام کند.

وی تاکید کرد: در خصوص مسئولیت ها با هیچ کس رو دربایستی نداریم و مهم است که فرماندار شخصی باشد که تمام ادارات را برای رفع مشکلات مردم دور هم جمع کند و برای نیاز مردم تصمیم بگیرد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انسان در مدت مسئولیتش باید پاسخگوی آن مسئولیت و مردم باشد، لذا توجه خود را داشته باشیم در نظامی زندگی می کنیم که اصولش بر پایه دین، کردار و اعتقادات ما بنا شده است.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد تصریح کرد: در موضوع اشتغال شهرستان نه پسرفت داشتیم و نه توقف فقط سرعت خوبی نداشته ایم که باید در این زمینه تلاش و سرعت بیشتری داشته باشیم.

وی با انتقاد از پیگیری بودجه های دریافتی از تهران و واریز به استان از مسئولان استانی انتقاد کرد و گفت: مدیران استانی نسبت به شهرستان ها تفاوت قائل هستند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی یادآوری کرد: ۹۰ درصد صنعت استان دز شهر اصفهان قرار دارد که این موضوع مشکلات زیست محیطی را برای شهر اصفهان ایجاد کرده است.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد تاکید کرد: توزیع منابع در استان به درستی نبوده که همین موضوع هم به استان و هم به شهرستان ها ضربه زده و محرومیت شهرستان ها را بیشتر کرده است.

* مسئولان با خدمت به مردم برای خود احترام ایجاد کنند

سید حمیدرضا طباطبائی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان نیز اظهار کرد: تکریم مردم از جایگاه مهمی برخوردار است و نباید از بالا به مردم نگاه کرد که اگر اینگونه باشد کارگزاران از مسیر اصلی خارج شده اند.

وی افزود: مسئولی در نظام جمهوری اسلامی موفق است که بتواند مشکلی از مردم را برطرف کرده و ایراد بخشنامه ای نگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: همه مسئولان ضمن تسهیل کارها در صدد کمک به مردم و حل مشکل آن ها باشند و فقط گذران روز نکنند.

طباطبائی با بیان اینکه سعی کنید قانون را به نفع مردم تفسیر کنید، تصریح کرد: در اکثر مراجعات طبق بخشنامه ها به ضرر مردم کار  انجام و برای آنان دردسر درست می شود.

وی تاکید کرد: ماشین آخرین سیستم و میز برای انسان و مسئول احترام نمی آورد، پس سعی کنیم با خدمت به مردم برای خود احترام ایجاد کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: فرماندار جدید از همه احزاب در کارها استفاده کند چرا که با تفکر شخصی نمی توان کار کرد و همچنین با همکاری شورای تامین برقراری امنیت پایدار در شهرستان را مد نظر قرار دهد.

طباطبائی با اشاره به مشکلات موجود در سطح استان افزود: آب در استان اصفهان شرایط بحرانی داشته و افت فشار و قطعی آب را داریم که این موضوع خطرناک بوده و باید در شهر اردستان هم آب کمتری مصرف شود.

انتهای پیام / کد خبر29528

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار