پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره مخابرات اردستان خبر داد:

۵۹ هزار مشترک تلفن همراه در شهرستان اردستان/ ۵۰ روستا در اردستان از اینترنت استفاده می کنند

رئیس مخابرات شهرستان اردستان، گفت: در شهرستان اردستان بالغ بر۵۹ هزار مشترک تلفن همراه وجود دارد که در همین زمینه با طرح توسعه در سال۹۶هفت طرح توسعه همراه اول در اردستان اجرا شده است.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ حمید رضا ترکیان پیش از ظهر امروز در نشست خبری در مخابرات اردستان اظهار کرد: مشترکان تلفن ثابت در شهرستان اردستان ۳۰هزار مشترک بوده که همگی از اینترنت استفاده می کنند.

وی افزود: در شهرستان اردستان بالغ بر۵۹ هزار مشترک تلفن همراه وجود دارد که در همین زمینه با طرح توسعه در سال۹۶هفت طرح توسعه همراه اول در اردستان اجرا شده است.

رئیس مخابرات شهرستان اردستان گفت:  تا کنون بالای ۵۰روستای شهرستان اردستان از اینترت برخوردار بوده و از آن استفاده می کنند.

ترکیان با بیان اینکه بتوانیم به پوشش اینترنت سیمی برسیم، تصریح کرد: در سال ۹۶ تعداد ۱۰ طرح توسعه اینترنت در کل شهرستان به بهره برداری رسید.

وی تاکید کرد: چهار نقطه شهر اردستان، زواره و کارخانه سیکل ترکیبی زواره، روستاهای آستانه و ظفرقند از پوشش تلفن همراه برخوردار شده اند.

رئیس مخابرات شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: بستر اینترنت ۳G،۴Gو ۴/۵G در شهرستان اردستان فراهم شده و با اجرای فیبر نوری ۴Gشهر مهاباد به بهره برداری رسید.

ترکیان تصریح کرد: کل جاده ترانزیت اردستان تحت پوشش اینترنت ۳G و ۴G پایدار قرار گرفته  تا مسافران بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

وی همچنین یادآوری کرد: در خصوص شبکه تلفن ثابت و همراه اردستان ۱۹ طرح توسعه ای در سال ۹۶ به بهره برداری رسیده و در حال حاضر ضریب تلفن همراه اردستان نزدیک به  ۹۹درصد و ضریب تلفن ثابت ۵۴درصد است.

رئیس مخابرات شهرستان اردستان با اعلام اینکه تمام روستا های بالای بیست نفراردستان از سیستم تلفن ثابت و همراه اول برخوردار هستند، افزود: خدمات غیر حضوری یکی از کارهایی است که مخابرات در دستور کار قرار داده و این کار به خاطر تکریم ارباب رجوع بوده است.

انتهای پیام / کد خبر29751

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار