سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان تبیین کرد؛

افزایش سه برابری سرانه مددجویان کمیته امداد امام(ره)/ تلاش برای توانمندسازی مددجویان و کاهش آمار افراد تحت حمایت

مدیر کل کمیته امداد امام (ره) اصفهان، گفت: سرانه هر مدد جو با افزایش سه برابری به دو میلیون ریال افزایش پیدا کرده و مبلغ دریافتی برای یک نفر مددجو کفایت نمی کند.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ حمید رضا شیران پیش از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیر کمیته امداد امام(ره) اردستان در محل این اداره اظهار، کرد: توانمندسازی مددجویان و کاهش آمار افراد تحت حمایت ازجمله سیاست‌های مهم کمیته امداد امام(ره) است.

وی افزود: رویکرد نهاد کمیته امداد امام(ره) ارائه خدمات هدفمند بر اساس نیاز مددجویان بوده و در صدد هستیم تا خود آنها توانمند شده و احتیاجی به مستمری نداشته باشند.

مدیر کل کمیته امداد امام (ره) اصفهان گفت: نمایندگان در سال گذشته در مجلس زحمت فراوانی را متحمل شده و نسبت به افزایش سرانه مستمری مددجویان اقدام عاجلی را به تصویب رساندند.

شیران با بیان اینکه سرانه هر مدد جو با افزایش سه برابری به دو میلیون ریال افزایش پیدا کرده، تصریح کرد: مبلغ دریافتی برای یک نفر مددجو کفایت نمی کند.

وی تاکید کرد: جذب مشارکت های استان اصفهان در سال گذشته ۱۲۰ میلیارد تومان بوده که برای یکصد هزار خانوار مددجو جذب شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام (ره) اصفهان خاطرنشان کرد: مردم استان در بخش جمع آوری امکانات برای زلزله زدگان کمکهای خوبی را تحویل دادند.

شیران تصریح کرد: شهرستان اردستان خیران نمونه  زیادی دارد و در موضوع مسائل مختلف کمیته امداد اردستان مسئولان تعامل خوبی را دارند.

اولویت اول کاریمان اعتماد سازی و شفاف سازی برای مردم خواهد بود

ابوالقاسم صادقی در ادامه جلسه اظهار کرد: با توجه به اهمیت و کمک به مستضعفان کمیته امداد حضرت ۲۲ روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت.

مدیر جدید کمیته امداد امام(ره) اردستان گفت: معتقدم که قانون را باید به نفع مردم تفسیر کرد و با هماهنگی که با تمامی ارگانهای شهرستان داریم بتوانیم برنامه ها را محقق و فقر منطقه را برطرف سازیم.

وی تاکید کرد: اولویت اول کاریمان اعتماد سازی و شفاف سازی برای ولی نعمتان خود یعنی مردم خواهد بود و به کمک خیران  و توانمند سازی مددجویان نیازمندیم.

صادقی خاطرنشان کرد: برای بهیود وضعیت مددجویان تعامل با خیریه های شهرستان که دارای سند می باشند را در دستور کار قرار خواهیم داد.

در پایان ابوالقاسم صادقی به عنوان مدیر جدید معرفی و از زحمات مهرداد پویان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام / کد خبر29877

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار