جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

۹ دی ترجمان ثبات ارزش‌های دینی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس گفت: حماسه ۹ دی یک نماد و ترجمان است، ترجمان ثبات ارزش‌های دینی، ترجمان تبدیل ناآرامی‌ها به آرامش است.

bakhshayesh 1

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از خبرگزاری فارس، احمد بخشایش اردستانی در تبیین، تحلیل و بررسی ابعاد و دستاوردهای حماسه بزرگ و ملی ۹ دی اظهار کرد: ۹ دی یکی از ایام الله است، روزی است که به واسطه آن جمهوری اسلامی از تلاطم درآمد، افراد بسیاری تلاش کردند تا انقلاب و نظام اسلامی در سال ۸۸ از تلاطم و ناآرامی‌ها به آرامش برسد.

وی بیان کرد: ما باید از آن افراد یاد کنیم و یاد آنها را در ۹ دی پاس بداریم، گروه‌های مختلفی از ضد انقلاب آمده بودند تا با سوء استفاده از خواسته‌های برخی از مردم شریف به انقلاب ضربه بزنند، اما مردم با حضور به هنگام خود در یوم‌الله ۹ دی هوشمندانه کناره‌گیری و جداسازی خودشان را از گروه‌های ضد انقلاب و منافقین فریاد زدند.

نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۹ دی ۸۸ به دشمن و مستکبران فهماندند که کشور ایران دارای صاحبی است و تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند که دیگران برای سرنوشت مردم و انقلاب ایران تصمیم بگیرند.

وی تاکید کرد: حماسه ۹ دی یک نماد و ترجمان است، ترجمان ثبات ارزش‌های دینی، ترجمان تبدیل ناآرامی‌ها به آرامش است.

بخشایش اردستانی تصریح کرد: تا قبل از فتنه ۸۸ انقلاب و نظام اسلامی ایران با چنین حرکت‌های ضد انقلابی سخت و پیچیده روبه‌رو نبودند و در فتنه ۸۸ حق، خطا و غلط با یکدیگر آمیخته شده بود و مردم سردرگم بودند و در چنین شرایط پیچیده‌ای آگاهی، بصیرت و رشد تفکری مردم حماسه بزرگ ۹ دی را زایید.

وی افزود: با توجه به مجموع نکات یادآور شده می‌توان گفت به همین دلیل است که هرزمان سخنی از حماسه ۹ دی می‌شود واژگانی چون بصیرت، آگاهی، حماسه، شور و شعور با آن پیوند می‌خورد.

نماینده مردم اردستان، زواره و مهاباد در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: در ۹ دی مردم خواسته‌ها و اصولی را مطرح کردند و فریاد زدند که همچنان نیز این اصول یک صدا و یکپارچه از گلوی ملت ظلم‌ستیز ایران بلند است، اصولی مانند اینکه مسئولان از دشمنان انقلاب و امام پیروی نکنند، مسئولان مواظب انقلاب‌های نرم باشند، قانون اساسی ایران باید فصل‌الخطاب باشد و هرگز تحت هیچ شرایطی از اپوزیسیون خارج نشوند.

انتهای پیام / کد خبر2996

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار