جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
205 پرونده تخلف صنفی در اردستان تشکیل شد؛

جریمه ۳میلیارد ریالی اصناف متخلف اردستان/ نمایشگاه توزیع محصولات ایرانی در اردستان برگزار می شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردستان گفت: بر اساس رأی صادره در خصوص تخلفات صنفی اردستان در سال گذشته بیش از سه میلیارد ریال جریمه صورت گرفته است.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از  صاحب نیوز؛ محمد رضا باقری پیش از ظهر امروز در نشست خبری در اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان اظهار کرد: درسه ماهه اول امسال بیش از یک هزار و ۱۷۰ بازرسی انجام شده که در این رابطه ۲۰۵ پرونده تخلف صنفی تشکیل شده که ۹۰ مورد آن منجر به صدور رأی شده است.

وی افزود: بر اساس رأی صادره در خصوص تخلفات صنفی اردستان در سال گذشته بیش از سه میلیارد ریال جریمه صورت گرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردستان گفت: تعداد واحد صنفی شهرستان دو هزار و ۷۰۰ مورد بوده که یک هزار و ۹۳۰ مورد آن فعال و در حوزه اصناف شهرستان سه هزار نفر مشغول به کار هستند.

وی تاکید کرد: بیش از ۵۵۰ مورد بازرسی با حضور ۱۷ گشت مشترک در خرداد انجام شده که در این رابطه ۴۵ پرونده تشکیل و به تعزیرات معرفی شده است.

نمایشگاه توزیع محصولات ایرانی به زودی در اردستان برگزارمی شود

رئیس اتاق اصناف اردستان در ادامه جلسه اظهار کرد: کلیه افراد برای توزیع اجناس در داخل شهرستان باید دارای مجوز بوده و در غیر این صورت خلاف قانون خواهد بود.

مهدی بهفر گفت: به مناسبت روز اصناف به مدت یک هفته کلیه صنوف که پروانه خود را تمدید یا نگرفته اند می توانند از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار شوند.

وی تاکید کرد: به منظور حمایت از کالای ایرانی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی نمایشگاه توزیع محصولات ایرانی به زودی در اردستان برگزار خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف اردستان خاطرنشان کرد: بر اساس مستندات موجود در سال گذشته کل گردش مالی اتاق اصناف اردستان ۱۵۰ میلیون ریال بوده است.

بهفر با بیان اینکه هر شخصی که بخواهد مغازه ای را باز کند موظف است به اتاق اصناف مراجعه و مجوز دریافت کند، تصریح کرد: اردستان دارای ۱۲ اتحادیه است که افراد می توانند برای دریافت مجوز به آنها مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: صدور پروانه کسب برای واحدهای مسکونی که تحاری نیستند ممنون بوده و هر گونه تبلیغات صنفی در فضای مجازی طبق قانون صنفی نیاز به مجوز از اتحادیه مربوطه دارد.

رئیس اتاق اصناف اردستان یادآوری کرد: موضوع بازرسی اساس و ضرورت کار اتاق اصناف بوده  و مسئولان عالی شهرستان بر این موضوع تاکید دارند.

انتهای پیام / کد خبر30133

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار