سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه مهاباد اردستان:

سطح علمی قرآنی در اردستان نسبت به کشور پایین‌تر است

امام جمعه شهر مهاباد اردستان، گفت: سطح علمی قرآنی در اردستان نسبت به کشور پایین تر است و باید ببینیم رتبه های کسب شده قرآنی در حد شهرستان اردستان بوده است.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام  احسان اله برزگر پیش از ظهر امروز در چهل و یکمین دوره افتتاحیه مسابقات قرآنی در سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان، اظهار کرد: متاسفانه در کشور از لحاظ توجه به قرآن کوتاهی شده و کارهایی جسته و گریخته انجام می شود و کارهای زیربنایی که قوام لازم را داشته باشد نبوده است.

وی افزود: یک کشور شیعی که قانون اساسی آن بر محور دینی و شریعت اسلامی پایه گذاری شده، نباید در خصوص قرآن کوتاهی انجام شود.

امام جمعه شهر مهاباد اردستان گفت: کسانی که متولی گسترش قرآنی هستند باید دید که چقدر برای این امر تلاش داشته اند و اگر بر روی دانش آموزان کار جدی صورت گیرد خواهند توانست قرآن را به خوبی فرا گیرند.

کارشناس قزآنی تصریح کرد: استعداد قرآنی در کشور فراوان داریم، منتها افرادی باید باشند تا این استعدادها را کشف کرده و فعالیت های قرآنی را نهادینه کنند.

وی با بیان اینکه سطح علمی قرآن در اردستان نسبت به سطح کشور پایین تر است، تصریح کرد: باید ببینیم رتبه های کسب شده قرآنی در حد شهرستان اردستان بوده است یا خیر.

امام جمعه شهر مهاباد اردستان یادآوری کرد: بهتر است به جای مسابقات قرآنی، برنانه های آموزشی را گسترش دهیم تا در کیفیت حفظ، تلاوت و یادگیری حائز رتبه های برتر شویم.

کارشناس مسائل قرآنی یادآوری کرد: افراد کارشناس و خبره قرآنی می توانند راهکار ارائه دهند چون ما در حوزه قرآنی در شهرستان اردستان ضعف داریم.

انتهای پیام / کد خبر30213

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار