سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رئیس سازمان دارالقرآن کشور در اردستان:

اعتبار ۳۰۰میلیارد تومانی برای کارهای قرآنی/ ۱۰ هزار تشکل قرآنی مردمی در کشور وجود دارد

رئیس سازمان دارالقرآن کشور گفت: کل اعتبارات در نظر گرفته شده برای کارهای قرآنی در کشور ۳۰۰ میلیارد تومان است، تعداد ۱۰ هزار تشکل قرآنی مردمی در کشور وجود دارد که از این تعداد چهار هزار موسسه قرآنی و شش هزار مورد خانه های قرآنی هستند.

به گزارش صبح اردستان، مهدی قره شیخلو در گفتگو با صاحب نیوز اظهار کرد: اولین قدم برای موفقیت در کارهای قرآنی برنامه ریزی است و دستگاه های متولی باید به این برنامه ریزی صورت گرفته پایبند و هماهنگی لازم را داشته باشند.

وی افزود: رویکرد سازمان دارالقرآن کریم کشور توسعه مفاهیم قرآنی است که در این خصوص سال گذشته ۲۰۰ کارگاه سبک زندگی قرآنی در کشور برگزار شد و در سال جاری برنامه ریزی توسعه این حرکت در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان دارالقرآن کشور گفت: کیفیت در انجام کارهای قرآنی و رعایت استانداردهای لازم ضروری است و باید مورد نظر قرار گیرد.

قره شیخ لو با بیان اینکه کل اعتبارات در نظر گرفته شده برای کارهای قرآنی در کشور ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است، تصریح کرد: تعداد ۱۰ هزار تشکل قرآنی مردمی در کشور وجود دارد که از این تعداد چهار هزار موسسه قرآنی و شش هزار مورد خانه های قرآنی هستند.

وی با بیان اینکه کیفی سازی و حمایت از کارهای قرانی لازم است، تاکید کرد: از زمان تشکیل سازمان دارالقرآن در کشور بیش از ۱۵۰ هزار مربی در بخش های مختلف آموزش دیده اند.

انتهای پیام / کد خبر30329

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار