سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
شهردار اردستان خبر داد:

رشد ۳۰ درصدی بودجه شهرداری اردستان/ سرانه فضای سبز اردستان ۱۴ مترمربع است

شهردار اردستان، گفت: بودجه مصوب سال ۹۷ شهرداری حدود ۱۳۳ میلیارد ریال است که نسبت به کل بودجه سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته که ۹۳ میلیارد ریال آن عمرانی و بقیه جاری است.

به گزارش صبح اردستان، محسن حیدری  در نشست خبری در شهرداری اردستان اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد لوازم بازی کودکان در پارک های اردستان استاندارد نبوده که با پیگیری های انجام شده ۱۰ دستگاه اسباب بازی استانداردسازی شده است.

وی افزود: نبود پارک بزرگ خانوادگی در این شهر یکی از مشکلات موجود بود که تاسیس مجموعه های جدید پارک پردیسان شامل مجموعه صنایع دستی، پینت بال، چمن مصنوعی، پیست دوچرخه سواری، استخر، نصب ۲۰ دستگاه آلاچیق، حوض و خانه کودک با مشارکت بخش خصوصی در حال اجرا است و تاکنون حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار اردستان گفت: شهرداری اردستان ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای این مجموعه و پارک اختصاص داده و بخش خصوصی نیز حدود ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در مرحله اول همراه با لوازم پینت بال و دوچرخه سواری سرمایه گذاری کرده است.

حیدری از مراحل ساخت پارک های شهرک امام حسن (ع) و کاوه گفت و تصریح کرد: برای ساخت این پارک ها چهار میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و پارک محله فهره و مسکن مهر تاکنون چهار میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

وی تاکید کرد: روشنایی بلوار مدرس و شهرک حافظ با برق موقت انجام شده و تقاضای خرید و نصب کنتور برق به امور برق شهرستان ارسال و بزودی عملیاتی می شود.

شردار اردستان خاطرنشان کرد: بودجه مصوب سال ۹۷ شهرداری حدود ۱۳۳ میلیارد ریال است که نسبت به کل بودجه سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته که ۹۳ میلیارد ریال آن عمرانی و بقیه جاری است.

حیدری سرانه فضای سبز اردستان را ۱۴ مترمربع اعلام کرد و افزود: بیشتر این فضا به صورت سنتی آبیاری می شود.

انتهای پیام / کد خبر30355

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار