سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رئیس ستاد احیای زکات استان اصفهان:

جمع آوری ۱۰۰میلیارد ریالی زکات فطره در استان اصفهان

رئیس ستاد احیای زکات استان اصفهان، گفت: در حوزه زکات فطره استان اصفهان امسال ۱۰۰میلیارد ریال جمع آوری شده که نسبت به سال گذشته ۲۰درصد افزایش داشته است.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از  صاحب نیوز؛ حجت الاسلام غلامحسین رنجبر پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد زکات شهرستان اردستان در دفتر امام جمعه اردستان اظهار کرد: کمترین توقع را فقرای جامعه دارند و در دوران دفاع مقدس هم بیشترین شهدا از این قشر جامعه بوده است.

وی افزود: اگر ما به این قشر فقرا کمک کردیم جامعه اسلامی هم حفظ می شود و باعث تثبیت نظام خواهد شد و خدا هم به ما رحم خواهد کرد.

رئیس ستاد احیای زکات استان اصفهان گفت: برای کمک به فقرا احتیاج به یک نهضت کمک رسانی قوی در جامعه داریم تا فقر زدایی کنیم.

رنجبر با بیان اینکه در این جلسات حقیقتا باید یک تصمیم گیری قوی برای گره کشایی کار فقرا گرفته شود تصریح کرد: در این راه باید دیگر اعضای ستاد زکات همکارر لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: زکات فطره در کشور با حضور چهار وزیر و چند نفر دیگر همچون کمیته امداد و صدا و سیما مصوب شده که زکات فطره باید ساماندهی شود، لذا کسانی که زکات را جمع آوری می کنند باید مجوز داشته باشند.

رئیس ستاد احیای زکات استان اصفهان خاطرنشان کرد: شورای عالی زکات کشور هم زیر نظر مستقیم مقام معظم رهبری است و این طرح باید در سالهای بعد بصورت بهتری انجام شود.

رنجبر تصریح کرد: در حوزه زکات فطره استان اصفهان امسال ۱۰۰میلیارد ریال جمع آوری شده که نسبت به سال گذشته ۲۰درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام / کد خبر30357

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار