سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه موقت اردستان:

تنها راه شکست تحریم دشمن بالا بردن سطح تولید داخلی است

امام جمعه موقت اردستان گفت: تنها راه شکست تحریم دشمن بالا بردن سطح تولید و برداشتن موانع تولید است که اگر ارتباط بین مردم و مسئولان بیشتر باشد و به مشکلات واقف باشند مشکلات برطرف خواهد شد.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از  صاحب نیوز؛ حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع اردستان اظهار کرد: توجه بیشتر به فرهنگ زیبای اسلامی موجب شده تا فرهنگ شهادت طراوت خاصی را به کشور بدهد.

وی افزود: با توجه به برگزاری دو یادواره شهید در اردستان و همچنین تشییع شهیدی از دوران دفاع مقدس در شهرستان اردستان عطری از شهادت را در این منطقه طنین انداز کرد.

امام جمعه موقت اردستان گفت: همایش حجاب و عفافی که برگزار شد، با فرهنگ شهادت آمیخته شده و شهدا در وصیت نامه اشان خواهران را به پوشش حجاب سفارش کرده اند تا از فرهنگ برهنگی غرب جلوگیری کنند.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد با بیان اینکه تا کنون شهدای بزرگواری را تقدیم انقلاب کرده ایم، تصریح کرد: معتقدیم مهمترین نقطه قوت انقلاب و نظام ما فرهنگ شهادت و جهاد است که مردم را در صحنه نگه داشته است.

وی تاکید کرد: بهزیستی و تامین اجتماعی دو نهادی هستند که باید توجه مردم و مسئولان به کسانی که تحت پوشش آنها هستند بیشتر باشد و ظوابط در تامین اجتماعی زیاد شده و فشار را بر مردم زیاد می کند، لذا باید توجه داشته باشیم اگر سرمایه و اعتماد مردم را از دست بدهیم دیگر چیزی نداریم.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پذیرش قطعنامه۵۹۸ شورای امنیت در خصوص جنگ ایران و عراق در نهایت ایران دست برتر بود و باید تجربه های جنگ را در جنگ اقتصادی که دشمن تمام عیار بر علیه انقلاب اسلامی آغاز کرده به کار بگیریم و پیروز شویم.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد تصریح کرد: نشانه هایی از نابسامانی فرهنگی با غفلت خو دمان و تو سط دشمن در جامعه ایجاد شده که باید با همکاری یکدیگراصلاح شود.

وی با اشاره به مشکلات کشور افزود: مهمترین مسئله کشور موضوعرد اقتصادی است که دغدغه مردم و مسئولان بوده که اگر درس را از مسائل جهادی بگیریم در این جبهه هم پیروز خواهیم بود.

نماینده مردم اردستان از ساخت و افتتاح کشتارگاه گوشت سفید در اردستان خبر داد که با راه اندازی آن ۱۰۰نفر اشتغال ایجاد می شود.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد تنها راه شکست تحریم دشمن را بالا بردن سطح تولید و برداشتن موانع تو لید دانست  که اگر ارتباط بین مردم و مسئولان بیشتر باشد تا به مشکلات واقف باشند مشکلات برطرف خواهد شد.

انتهای پیام / کد خبر30459

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار