سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرمانده انتظامی اردستان خبر داد؛

دستگیری سارق حرفه ای در اردستان/ کشف ۳۳۸ فشنگ و ۱۰ کیلو ساچمه تفنگ شکاری+ تصاویر

فرماندهی منطقه انتظامی اردستان، گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی اردستان با همکاری ماموران پلیس آگاهی و مبارزه با مواد مخدر پس از انجام تحقیقات میدانی موفق به شناسایی فرد سارق معتاد حرفه ای و محل اختفای وی شدند.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده صبح امروز در مراسم نمایشگاه اموال مسروقه در منطقه انتظامی اردستان که با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: به منظور احرای طرح اقدام و عمل و پاک سازی نقاط آلوده مراتب از طریق مرکز فرماندهی و کنترل به پلیس های تخصصی ابلاغ شد.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری ماموران پلیس آگاهی و مبارزه با مواد مخدر پس از انجام تحقیقات میدانی موفق به شناسایی فرد سارق معتاد حرفه ای و محل اختفای وی شدند.

فرماندهی منطقه انتظامی اردستان گفت: ماموران پس از اخذ دستور مقام قضایی وارد مخفیگاه وی شده و ضمن دستگیری سارق از او ۳۳۸ فشنگ شکاری و ۱۰ کیلو ساچمه تفنگ شکاری و یک قبضه سلاح شکاری را کشف کردند.

سرهنگ هاشمی زاده با بیان اینکه از فرد مذکور سه دستگاه تجهیزات دریافت امواج از ماهواره کشف شده، تصریح کرد: شش قوطی متادون، چهار جفت پلاک و یک عدد پلاک مسروقه خودرو، یک دستگاه خودرو پراید مسروقه که در شهرستان های مجاور مورد سرقت واقع شده بود کشف شد.

وی تاکید کرد: از فرد مورد نظر یک دستگاه خودرو جیب شهباز که اوراق شده بود، یک دستگاه پیکان سواری مسروقه و دو دستگاه خودرو مسروقه دیگر، دو عدد کف کش، یک دستگاه چمن زن، دو عدد دینام، سه دستگاه فرز، دو دستگاه اره برقی، دو دستگاه موتور جوش، سه دستگاه دریل، سه دستگاه هیلتی، یک دستگاه لودر کوچک کشف و ضبط شد.

فرماندهی منطقه انتظامی اردستان خاطرنشان کرد: متهم با توجه به شواهد و دلایل موجود به بزه انتسابی اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام / کد خبر30526

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار